اجرای پرفومنسی برای کودکان سرطانی

اجرای پرفومنسی برای کودکان سرطانی

خبرگزاری تسنیم: برج میلاد تهران میزبان پرفورمنس خیریه برای کودکان سرطانی می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم,  پرفورمنس «اجرای یک سمفونی گس برای جعبه سیاه من» عصر روز پنجشنبه 27 شهریورماه در برج میلاد برگزار می‌شود و کلیه عواید حاصل از آن به کودکان سرطانی اختصاص پیدا می‌کند.

در این پرفورمنس که طراحی و کارگردانی آن بر عهده ماهیار چرمچی است، فرشاد بیات به عنوان آهنگساز، حامد زحمتکش به عنوان طراح و مجری حرکات فرم و آبا عابدین خوانش و اشعار این اجرا را بر عهده دارد.

پرفورمنس «اجرای یک سمفونی گس برای جعبه سیاه من» از ساعت 19. 30 تا 21 در گذرگاه برج میلاد تهران اجرا می‌شود و در آن 14 تن از هنرمندان نقاشی، شعر، موسیقی و نمایش حضور دارند.
اجرای موسیقی زنده و فاخر با حضور با حضور فرشاد بیات، بهرنگ معتمدی، نغمه مراد آبادی، صبا ندایی، ارغوان منتظری، پیام قرنی و یاسمن کوزه گر، جشنواره‌ای از نقاشی‌ها که پیش روی بینندگان کشیده می‌شوند با حضور ماهیار چرمچی، نیوشا خطیب، فرشته رحیم، مهناز رجبی به همراه شعر خوانی و اجرای حرکات نمایشی از ویژگیهای منحصر به فرد این اجرا خواهد بود.

هم آوایی هنرهای تجسمی، هنرهای دراماتیک و ادبیات ابزاری بسیار قدرتمند برای انتقال اندیشه‌ها در این اجرا است.

بازدید از این پرفورمنس برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و کلیه عواید حاصل از آن به نفع کودکان سرطانی هزینه می‌شود.

انتهای پیام

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران