اعتبارات اختصاص یافته به اصفهان متناسب با مالیات پرداختی مردم نیست


اعتبارات اختصاص یافته به اصفهان متناسب با مالیات پرداختی مردم نیست

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: به نسبت مالیات‌هایی که مردم اصفهان به دولت می‌دهد، اعتباراتی که به این استان وارد می‌شود زیاد نبوده و حتی مازاد مالیات به استان برگشت نمی‌خورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حمیدرضا فولادگر ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اصفهان که به منظور بررسی نوزدهمین سرفصل گزارش آمایش سرزمین یعنی بخش اقتصاد کلان برگزار شد، اظهار کرد: گفته استاندار بر بالا بودن نرخ بیکاری اصفهان از متوسط کشوری سبب شد که این امر بر مسئولان اصفهان حجت و تمام شود.

وی بیان کرد: در سال‌های گذشته به طور مکرر در جلسات متعدد از آمار بالای نرخ بیکاری در اصفهان سخن گفتم اما هر باری که این موضوع را اعلام کردم مورد انتقاد سایر مسئولان قرار گرفتم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال‌های گذشته موضوع بالا بودن نرخ بیکاری در استان اصفهان را در مجلس و در سطح دولت مطرح کردم اما با این دلیل که اصهفان تولید ناخالص بالایی دارد و پروژه‌های ملی بسیاری در این استان به اجرا در می‌آید، بالا بودن نرخ بیکاری را در اصفهان یک امر غیر موجه خواندند.

وی خاطرنشان کرد: هر ساله شاهد خروج تعدادی از سرمایه‌داران اصفهان از استان و سرمایه‌گذاری در دیگر استان‌ها هستیم به طوری 4 پروژه ملی که اخیرا افتتاح شده، دو مورد از این پروژه‌ها سرمایه‌گذاران آن از اصفهان هستند.

فولادگر بیان کرد: به نسبت مالیات‌هایی که مردم اصفهان به دولت می‌دهد، اعتباراتی که به این استان وارد می‌شود زیاد نبوده و حتی مازاد مالیات به استان برگشت نمی‌خورد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon