درخشان: پولادی به خاطر مشکل سربازی نمی‌تواند به ایران بیاید/ باید با پزشک نوروزی صحبت کنم

درخشان: پولادی به خاطر مشکل سربازی نمی‌تواند به ایران بیاید/ باید با پزشک نوروزی صحبت کنم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که مهرداد پولادی نمی‌تواند به ایران بیاید و به همین دلیل به دنبال بازیکن جایگزین او هستند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرده مهرداد پولادی بازیکن آزاد است،‌گفت: کاری به آزاد بودن یا نبودن پولادی ندارم اما این بازیکن مشکل خدمت سربازی دارد و ما نمی‌توانیم از او استفاده کنیم.

وی ادامه داد: پولادی به علت مشکل خدمت سربازی که دارد نمی‌تواند به ایران برگردد. ما از حضور او در پرسپولیس استقبال می‌کردیم و می‌خواستیم از او استفاده کنیم اما این شرایط مهیا نیست.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که برای جانشینی پولادی چه فکری دارد، خاطرنشان کرد: باید نام پولادی را از فهرست خارج و بازیکن دیگری را جایگزین او کنیم.

درخشان در خصوص آخرین وضعیت رضا نوروزی گفت: باید با پزشک نوروزی در مورد وضعیت او صحبت کنم و اگر مصدومیت نوروزی طولانی باشد باید فکر دیگری کنیم.

وی در مورد حضور بازیکن خارجی در پرسپولیس عنوان کرد: فعلاً بازیکن خارجی مد نظر من نیست چون فرصت نکرده‌ام در این مورد فکر کنم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon