مراقب تماس‌های افراد سودجو درباره ثبت‌نام بیمه سلامت باشید

مراقب تماس‌های افراد سودجو درباره ثبت‌نام بیمه سلامت باشید

خبرگزاری تسنیم: سازمان بیمه سلامت ایران طی اطلاعیه‌ای از مردم خواست مراقب تماس‌های افراد سودجو درباره ثبت‌نام بیمه سلامت باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بیمه سلامت ایرانیان، مهدی میرشاه ولد، اعلام کرد: اخیراً گزارش‌هایی دریافت شده مبنی بر اینکه شرکت‌ها و یا افرادی با هموطنان تماس گرفته و اعلام می‌کنند که با دریافت مبالغی برای فرد، دفترچه یا کارت بیمه سلامت صادر می‌کنند.

سخنگوی سازمان بیمه سلامت، اظهار داشت: این موضوع از نظر سازمان بیمه سلامت ایران کاملاً مردود است و تنها مرجع صدور بیمه سلامت همگانی این سازمان بوده و تنها راه ثبت نام برای دریافت دفترچه بیمه، مراجعه به سامانه www.bimehsalamat.ir است که متقاضیان عزیز یا شخصاً با مراجعه به سامانه مذکور و یا با مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد این سازمان، می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: هیچگونه وجهی بابت حق بیمه از متقاضی بیمه سلامت همگانی دریافت نمی‌شود لذا از هموطنان تقاضا می‌شود در صورت هرگونه تماس از سوی فرد یا شرکتی در این خصوص به شماره تلفن 22844757 (روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران) اطلاع دهند.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon