تیم ملی ایران به دنبال ست ۵۰!

تیم ملی ایران به دنبال ست 50!

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی والیبال ایران به دنبال این است که جمع ست‌های برده خود را در مسابقات قهرمانی جهان به عدد ۵۰ برساند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال ایران علاوه بر اینکه در بازی امشب مقابل آلمان به دنبال پیروزی و صعود به جمع 4 تیم نهایی مسابقات قهرمانی جهان است با ثبت 3 ست به سود خود، به یک رکورد جالب هم می‌رسد.

تیم ملی ایران پیش از بازی امشب مقابل آلمان توانسته 47 ست را در مسابقات قهرمانی جهان به نام خود ثبت کند و حالا به دنبال پیروزی در 3 ست دیگر است تا جمع ست‌های برده خود را به عدد 50 برساند.

ایران با کسب 7 پیروزی در مسابقات قهرمانی جهان، بهترین نتایج تاریخ خود را کسب کرده و تا اینجا نسبت به مسابقات سال 1998  و 2010 حداقل 13 پله بالاتر آمده است.

در دیگر بازی امشب نیز روس‌ها به راهی فکر می‌کنند تا بیشتر از این به برزیل نبازند. 3 دیدار گذشته این دو تیم به سود برزیل تمام شده و اگرچه پیش از این روسیه 3 بار متوالی به چکسلواکی سابق، لهستان و ایتالیا باخته ولی از طرفی کسی به یاد ندارد که تیم ملی روسیه 4 بار متوالی به یک تیم باخته باشد. مسابقه امشب، یازدهمین رویارویی دو تیم در مسابقات قهرمانی جهان است.

هر دو دیدار از ساعت 22:55 آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon