۲۰۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی در همدان فعال است


200 ایستگاه ورزش صبحگاهی در همدان فعال است

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان با بیان اینکه هیئت ورزش‌های همگانی همدان در کشور سرآمد است، گفت: بیش از ۲۰۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی در استان همدان فعال است.

هادی سبزواری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با بیان اینکه همگانی کردن ورزش از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: برای حفظ سلامتی و نشاط آحاد جامعه ضروری است که زمینه‌های لازم برای همگانی کردن ورزش در کشور فراهم شود.

وی افزود: تفاوت ورزش همگانی و قهرمانی در این است که در انجام ورزش همگانی هدف اصلی سلامتی برای همه مردم است در صورتی که در ورزش‌های قهرمانی هدف کسب مهارت و رقابت بوده و ورزش همگانی برخلاف سایر ورزش‌ها نیاز به شرایط خاصی ندارد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان با بیان اینکه بیش از 200 ایستگاه ورزش صبحگاهی در استان همدان فعال است، عنوان کرد: ورزش صبحگاهی بین مردم همدان از طرفداران زیادی برخوردار است و هیئت با فراهم کردن شرایط برای بانوان و آقایان و آموزش مربیان مجرب در این زمینه اقدامات مناسبی را انجام داده است.

وی بیان کرد: از 30 کمیته ورزشی که برای هیئت‌های ورزشی استان‌ها تعریف شده، 28 کمیته فعال اعم از کمیته گیت بال، ورزش گردشگری، کمیته پرواز کایت و بادبادک، چوگو، ورزش صبحگاهی، راگ فوتبال، ماهیگیری، کمیته یوگا، آتش‌نشانان، بازی‌های کودکان، کمیته تک‌بال، ورزش در طبیعت، ورزش در مساجد، ورزش در آب، ورزش‌های بومی محلی، کمیته ورزش طناب‌زنی، فریزبی، ورزش‌های الکترونیکی، پیلاتس، ورزش بزرگسالان و کمیته ورزش همگانی کارمندان دولت در همدان فعال است.

سبزواری با بیان اینکه ورزش بانوان نیز موازی با آقایان در حال حرکت است، گفت: مادران نقش اصلی نشاط خانواده‌ها را بر عهده دارند از همین‌ رو حمایت از ورزش بانوان در دستور کار هیئت است و کوچک‌ترین تبعیضی بین ورزش آقایان و بانوان وجود ندارد.

وی با اشاره به جایگاه هیئت بیان کرد: هیئت ورزش‌های همگانی استان با گستردگی کار و برنامه‌های متعددی که در طول سال در شهرستان‌ها و مرکز استان برگزار می‌کند همه ساله در جایگاه خوبی قرار داشته ما در سال 91 به عنوان برترین هیئت استان شناخته شدیم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان تصریح کرد: در ارزشیابی صورت گرفته در پنج ماه نخست سال 93 در بخش بانوان در رتبه چهارم و در مجموعه آقایان و بانوان در رده هفت هیئت برتر استان قرار گرفتیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon