دولت مصمم به تکمیل پروژه مسکن مهر است/وام‌های جدید مسکن اختصاص می‌یابد


دولت مصمم به تکمیل پروژه مسکن مهر است/وام‌های جدید مسکن اختصاص می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزارت راه و شهرسازی مصمم است تا پروژه مسکن مهر را به سرانجام رسانده و با اختصاص اعتباراتی جدید در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر حرکت کند.

سید محمدحسین میرمحمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در گلپایگان، با اشاره به اختصاص وام‌های جدید به مسکن مهر در شهرستان‌های مختلف اظهار کرد: طرح اختصاص وام‌های جدید مسکن تایید شده و در مرحله بررسی برای تصویب در دولت است.

وی افزود: این طرح اگر به گونه‌ای اجرا شود که محرک بازار مسکن نشود و افزایش قیمت مسکن را در پی نداشته باشد طرح خوبی است که می‌تواند برای افرادی که به دنبال خرید مسکن هستند و به این مبالغ نیاز دارند، مفید باشد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت مسکن مهر گفت: دولت و به طور ویژه وزارت راه و شهرسازی مصمم است تا این پروژه را به سرانجام رسانده و با اختصاص اعتباراتی جدید برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر حرکت کند.

وی با اشاره به مشکلات مسکن مهر در گلپایگان بیان کرد: مسکن مهر گلپایگان نیز در بیشتر نقاط در مرحله آماده‌سازی و محوطه‌سازی قرار دارد و در حال حاضر با مشکل اعتبار مواجه است.

میرمحمدی افزود: با اختصاص اعتبارات به پروژه مسکن مهر کشور، شهرستان گلپایگان نیز برای تکمیل مسکن مهر از اعتبارات مصوب استفاده می‌کند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon