دستگاه قضا به پرونده ضاربین آمر به معروف اصفهانی رسیدگی می‌کند


دستگاه قضا به پرونده ضاربین آمر به معروف اصفهانی رسیدگی می‌کند

خبرگزاری تسنیم: رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان گفت: دستگاه قضائی و دادگستری استان اصفهان با کسانی که بخواهند اخلالی در امنیت اجتماعی ایجاد کنند، به‌شدت برخورد می‌کند و رسیدگی دادگستری به پرونده ضاربین آمر به معروف نیز در این راستا انجام می‌شود.

احمد خسروی وفا در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، از رسیدگی سریع به پرونده درگیری در خیابان کهندژ خمینی شهر خبرداد و اظهار کرد: با هرکسی که بخواهد با چاقو در دید عموم قدرت نمایی کند و یا زمینه اخلال در امنیت مردم و نظم اجتماعی را فراهم کند، قاطع برخورد می کنیم.

وی با اعلام "دستور بررسی سریع و خارج از نوبت به پرونده این درگیری را صادر کرده ام" افزود: یک نفر از 4 نفری که در درگیری اخیر خمینی‌شهر 2 نفر را به‌شدت مجروح کردند دستگیر شده و به‌زودی با دستگیری 3 نفر دیگر، پرونده آنان خارج از نوبت رسیدگی می شود و مراحل قضائی آن به‌سرعت طی می شود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: در صورت تکمیل اطلاعات مربوط به تعداد بیشتر افرادی که مخل امنیت اجتماعی در خیابان نبوی‌منش خمینی‌‌شهر هستند، به تخلف آنان هم به‌طور جدی رسیدگی می شود.

وی با اشاره به اینکه کسانی که بخواهند با استفاده از سلاح سرد قدرت، زورگیری و یا هرعمل خلاف هنجارهای اجتماعی انجام دهند به‌عنوان جرم مشهود به‌شدت با آنان برخورد می شود، گفت: آنچه مهم و مورد انتظار مردم از دادگستری و نیروی انتظامی بوده این است که ما اجازه ندهیم یک عده با موتور در کوچه و خیابان کارهای غیرمتعارف انجام دهند و اگر کسی به آنان تذکر داد دست به چاقو شوند.

خسروی وفا خاطرنشان کرد: انتظار مردم از ما این است که برخورد قاطعانه داشته باشیم و ما به‌یقین با روشن شدن تمام زوایای موضوع و شناسائی و دستگیری همه افراد خاطی، این انتظار را به‌درستی برآورده می‌کنیم.

انتهای پیام/آ*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon