تداوم افتخارآفرینی ورزشکاران کردستانی در مسابقات کاراته قهرمانی کشور


تداوم افتخارآفرینی ورزشکاران کردستانی در مسابقات کاراته قهرمانی کشور

خبرگزاری تسنیم: تیم کاراته سبک شوتوکان JSKA کردستان در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی استان فارس موفق به کسب ۱۴ مدال رنگارنگ شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، هشتمین دوره مسابقات کاراته سبک شوتوکان JSKA قهرمانی کشور در سالن ورزشی دانشکده شهید باهنر شیراز در 2 بخش کاتا و کومیته انفرادی و کاتای تیمی و به مدت 2 روز برگزار شد.

در این دوره از مسابقات 600 کاراته کا در قالب 20 تیم از 19 استان سراسر کشور، کردستان، فارس، تهران، اصفهان، همدان، مازندران، قزوین، کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان، خراسان شمالی، ایلام، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری، گلستان،لرستان، سیستان و بلوچستان، کرمان و کرمانشاه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم شوتوکان کاراته JSKA شهرستان بانه به نمایندگی از استان کردستان با حضور 24 کاراته‌کا و با مربیگری عثمان فتح اله نژاد در این مسابقات شرکت کرد و موفق به کسب 2 نشان طلا، 3 نشان نقره و 9 نشان برنز شد.

بر اساس این گزارش، آروین فتح اله نژاد در بخش کاتای انفرادی رده سنی نوجوانان مقام نخست و نشان زرین این دوره از مسابقات را کسب کرد و منصور صالحی در بخش کومیته عنوان قهرمانی و دومین نشان طلا را برای تیم اعزامی کردستان به ارمغان آرود.

در رقابت‌های بخش کومیته ناصر صالحی، امید احمدزاده و متین قادری با قرار گرفتن بر سکوی نایب قهرمانی به نشان نقره دست یافتند و ساکو ممندی در بخش کاتای انفرادی رده سنی نونهالان نشان برنز مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد.

در مسابقات بخش کومیته انفرادی سارو توکلی، نیما قادری، شهرام گرمابی، مبین قادری، محمد میرزایی، محمدسعید سعیدپور، سروش صالح زاده و ساکو ممندی عنوان سوم را کسب و 8 نشان برنز دیگر را برای تیم کردستان در این رقابت ها به دست آوردند.

در پایان هشتمین دوره مسابقات کاراته سبک شوتوکان JSKA قهرمانی کشور، تیم فارس با کسب 10 نشان طلا، 12 نقره و 20 برنز بر سکوی قهرمانی قرار گرفت، مازندران با کسب 5 طلا، 4نقره و 3 برنز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و تیم قزوین با کسب 4 مدال طلا، 4 نقره و 9 برنز حائز رتبه سوم شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon