قدرت بازدارندگی ایران در دل دشمنان اسلام هراس ایجاد کرده است


قدرت بازدارندگی ایران در دل دشمنان اسلام هراس ایجاد کرده است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نتایج و تاثیرات بسیاری در منطقه به دنبال داشت و اکنون هم قدرت بازدارندگی ایران در دل دشمنان اسلام هراس ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان کردستان در سنندج با محوریت آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، توازن قدرت را در جهان و منطقه خاورمیانه بر هم زد و ساختار و سازمانی که استکبار برای خاورمیانه در نظر داشت با پیروزی انقلاب از هم پاشید.

وی گفت: با این اوصاف طبیعی است که به محض پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان علیه چنین انقلابی توطئه چینی کرده و از هرگونه ترفندی علیه آن استفاده کنند.

وی با یادآوری دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی گفت: این جنگ نتیجه توطئه‌های دشمن علیه انقلاب نوپای ایران بود که فرسایشی‌ترین جنگ تمام عیار زمینی در تاریخ معاصر دیده شده است.

سردار رجبی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی مردم 8 سال در برابر دشمن ایستادگی کردند و یک جنگ نابرابر بود افزود: رژیم بعثی عراق با حمایت 50 کشور جنگ تحمیلی را به راه انداخت و هدف آنها جلوگیری از روند گسترش و نفوذ انقلاب و تاثیرگذاری آن بر کشورهای پیرامون و نیز کشورهایی بود که نهضت آزادی بخش در آنها وجود داشت.

غرب نگران گرایش ملت‌ها به اسلام است

وی گفت: توطئه دشمن علیه انقلاب اسلامی همچنان پس از گذشت این همه سال تداوم دارد و اروپایی ها از گرایش مردم خود به اسلام نگران هستند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: اتاق فکر، سازماندهی و آموزش گروه‌های تکفیری که امروز با نام اسلام وارد عرصه شده‌اند دشمنان انقلاب اسلامی هستند و دلیل کارهای آنها در این حوزه نگرانی از نفوذ فزاینده اسلام در غرب است.

وی افزود: 8 سال دوران دفاع مقدس، جنگی بود که بر ما تحمیل شد و در این جنگ جوانان با رشادت در صحنه حاضر شده و شهید شدند و داغ آنان بر دل این ملت تا ابد باقی می ماند.

سردار رجبی با بیان اینکه خدامحوری مهمترین اصلی بود که بر پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی حاکم بود گفت: این اقدامات مجاهدانه برای رضای خدا بود که ملت ایران با اقتدار در برابر دشمن ایستادگی کردند.

امام راحل عمق تهدید دشمنان علیه نظام را شناسایی کرد

وی همچنین رهبری امام راحل را نیز یکی دیگر از محورهای پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی عنوان کرد و افزود: هر چقدر که زمان می‌گذرد ما قدر رهبری امام راحل را بیشتر متوجه می شویم چرا که امام خمینی(ره) بود که عمق راهبرد و اهداف منافقین را شناسایی کرد و عناصر تهدید آنها را به ملت ایران معرفی کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: با مطالعه تاریخ می توان دید که در گذشته در جنگ های متعددی که علیه ایران رخ می‌داد بخشی از خاک کشور به دست دشمن می افتاد در صورتی که در 8 سال دفاع مقدس با مجاهدت‌های مردم و بدون اتکا به قدرت های بزرگ، دشمن نتوانست حتی به یک وجب از خاک ایران دست اندازی کند.

قدرت بازدارندگی ایران در دل دشمنان اسلام هراس ایجاد کرده است

وی با اشاره به این که دشمن یک حلقه بسیار بلند به نام جنگ تحمیلی را به ملت ایران تحمیل کرد گفت: توطئه های دشمن هنوز هم ادامه دارد اما اکنون ایستادگی و مقاومت مردم نیز در برابر توطئه‌های آمریکا همان مقاومت های بدو انقلاب است که تداوم یافته و دشمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

سردار رجبی، اقتدار و تاثیرگذاری منطقه‌ای ایران را در حال حاضر نشانه تداوم اقدامات، هوشمندی، شناخت دشمن و آمادگی و قدرت بازدارندگی ایران دانست و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی نتایج و تاثیرات بسیاری در منطقه به دنبال داشت و اکنون هم قدرت بازدارندگی ایران در دل دشمنان اسلام هراس ایجاد کرده است.

سربازان ولایت در جای‌جای کردستان حافظ امنیت مردم هستند

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان افزود: سپاه بیت المقدس کردستان با تمام وجود آمادگی دارد و این اطمینان را به مردم کردستان می‌دهد که سربازان ولایت در پاسداری از امنیت آنها در جای جای این استان پهناور با تمام وجود تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در تهدیدات و جریاناتی که متوجه استان کردستان و کشور ایران است مهمترین اولویت ما در سپاه بیت المقدس، رصد، تجزیه و تحلیل، مقابله و ایجاد دایره امن برای مقابله با آن است.

برنامه های سپاه بیت المقدس کردستان در هفته دفاع مقدس

سردار رجبی به آغاز هفته دفاع مقدس از روز 31 شهریور ماه اشاره و اظهار کرد: در هفت روز هفته دفاع مقدس با نام‌گذاری‌های خاصی که برای آن انجام شده، 806 برنامه پیش بینی شده است.

وی گفت: یکی از سرفصل‌های مهم برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس توسط سپاه بیت المقدس استان کردستان، برگزاری یادواره شهدا است که بیشترین برنامه را به خود اختصاص داده و 45 یادواره در طول هفته در سطح استان برگزار می شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس، رژه نیروهای مسلح، به صدا در آمدن زنگ مقاومت در مدارس، غبارروبی مزار شهدا، پاسداشت مصدومان شیمیایی و تقدیر از عملیات موفق حصر آبادان را به عنوان برنامه های سپاه بیت المقدس استان کردستان در هفته دفاع مقدس نام برد و افزود: افتتاح چندین پروژه محرومیت زدایی در مناطق محروم استان، اعزام اکیپ‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم استان با هدف ویزیت و درمان رایگان بیماران و بازسازی عملیات محمد رسول‌الله(ص) از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کردستان است.

در هر شبانه روز 3 هزار زائر راهیان نور در کردستان استقرار می‌یابند

وی همچنین اکران فیلم مقاومت و رونمایی از 3 جلد کتاب تازه تالیف توسط بنیاد حفظ آثار را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: این کار مقدمه برگزاری یادواره پیشمرگان کُرد مسلمان در سال آینده است.

سردار رجبی به استمرار حرکت فرهنگی راهیان نور در هفته دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: کردستان یکی از استان های میزبان کاروان های راهیان نور است و هر 24 ساعت، 2هزار و 500 تا 3هزار زائر در شهرهای سنندج ،بانه و مریوان مستقر می‌شوند.

بیش از 95 درصد نیروهای سپاه بیت المقدس استان کردستان بومی هستند

وی به رویکرد سپاه در جذب نیروهای خود نیز اشاره و تاکید کرد: بیش از 95 درصد نیروهای سپاه بیت المقدس استان کردستان بومی هستند.

رجبی با بیان این که گروه‌های تکفیری به وسیله ابرقدرت‌ها برای ممانعت از گرایش مردم به اسلام ایجاد شده‌اند خاطرنشان کرد: فضاسازی رسانه‌ای و ایجاد رعب و وحشت در مناطقی کاربرد دارد که مردم از اعمال گروه‌های تکفیری تروریستی هراس داشته باشند در صورتی که مردم کردستان که مسلمان هستند و به اعتقادات دینی پایبند هستند، ترسی از آنها ندارند و امنیت پایدار در استان و کشور را لمس می‌کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon