کمک ۷۰۰ میلیون تومانی ارشاد به موسسات قرآنی کهگیلویه و بویراحمد

کمک 700 میلیون تومانی ارشاد به موسسات قرآنی کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۳ سال گذشته ۷۰۰ میلیون تومان به ۴۰ موسسه قرآنی در این استان اختصاص یافت.

امین کمالوندی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار کرد: این هزینه در قالب رهن خانه از 6 تا 20 میلیون، خرید مکان، خرید تجهیزات وغیره به موسسات قرانی زیر نظر این اداره کل کمک شد.

وی با اشاره به اینکه 40 موسسه قرانی زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: با توجه به راهبردهای ابلاغی مقام معظم رهبری در تقویت موسسات مردم نهاد چه قرانی و چه فرهنگی و هنری در دستور کار این اداره است.

کمالوندی ابراز کرد: این موسسات در بعد آموزشی از جمله روانخوانی، روخوانی، تفسیر، محله های قرانی و کرسی های تلاوت فعالیت دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سال 90 و 91 به موسسات قرانی موجود در استان کرایه منزل نیز پرداخت می شد تا بتوانند بعالیت های مطلوب و موثرتری داشته باشند.

کمالوندی افزود: به طور مثال به موسسه قرانی ترنم وحی یاسوج 12 میبلیون بابت رهن، 7 میلیون مسائل آموزشی محله های قرانی و 9 میلیون تومان نیز بابت خرید تجهیزات به کمک کردیم.

وی تصریح کرد: به طور حتم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ترویج و تقویت فرهنگ دینی و همچنین فعالیت های مذهبی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon