ساختار جدید مدارس علمیه تدوین ‌شود


ساختار جدید مدارس علمیه تدوین ‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیر حوزه علمیه قم گفت: با مدیریت خوب مدیریت حوزه‌های علمیه شورای معاونان حوزه علمیه مورد بررسی قرار گرفت و به زودی ساختار جدید مدارس علمیه تشکیل می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمد فرخ فال ظهرامروز در نشست معاونان پژوهشی حوزه‌های علمیه قم که در سالن جلسات معاونت پژوهش حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به نقش پژوهش در حوزه‌های علمیه اظهار کرد: امروز پژوهش توانسته جایگاه خود را به خوبی در محافل آموزشی و تحصیلی حوزه‌های علمیه پیدا کند.

مدیر حوزه علمیه قم با اشاره به نقش پژوهش در حوزه‌های علمیه افزود: یک طلبه باید در حوزه علمیه اهتمام به پژوهش و تهذیب پیدا کند و نباید آموزش علمی مابه گونه‌ای باشد که فرصتی برای طلاب نگذارد تا به تفکر بپردازند و اگر همه کارهای ما در حوزه علمیه آموزش بدون پژوهش شود به طلبه جفا می‌شود و ماهیت آموزش ندارد.

فرخ فال بیان کرد: با مدیریت خوب مدیریت حوزه‌های علمیه شورای معاونان حوزه علمیه مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد و به زودی ساختار جدید مدارس علمیه تشکیل می شود.

وی عنوان کرد: از سال گذشته ما برای اساتید حوزه‌های علمیه برنامه‌های آموزشی گذاشتیم، پس از پیروزی انقلاب ما در زمینه پژوهش از ظرفیت‌های حوزه علمیه به خوبی استفاده نکردیم در صورتی که ظرفیت حوزه علمیه در بحث پژوهش بسیار زیاد است.

مدیر حوزه علمیه قم با اشاره به ظرفیت مناسب کتابخانه‌ها در حوزه‌های علمیه گفت: کتابخانه‌های ما باید دارای جذابیت زیادی باشند تا سبب شود طلبه‌ها بیشترین زمان خود را در کتابخانه‌ها بگذرانند.

‌انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon