بزرگترین مشکل تیم فولاد, جوان بودن بازیکنان است/ بازی فردا برای ما سرنوشت‌ساز است

بزرگترین مشکل تیم فولاد, جوان بودن بازیکنان است/ بازی فردا برای ما سرنوشت‌ساز است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: بازی فردا برای ما سرنوشت‌ساز است و می‌توانیم با پیروزی در این دیدار تا میانه‌های جدول بالا بیاییم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز, مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی فردای ما برایمان سرنوشت ساز است چون در 8 هفته گذشته نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم و با این تصور پا به زمین مسابقه می‌گذاریم که لیگ را از نو شروع می‌کنیم و به این بازی نگاه ویژه‌ای داریم.

وی افزود: با کسب 3 امتیاز این دیدار می‌توانیم به اهدافمان نزدیک شویم و به طور حتم پیروزی در این دیدار می‌تواند روی روحیه بازیکنانمان تاثیرگذار شود تا در ادامه لیگ نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد: در طول هفته تمرینات خوبی برگزار کردیم و امیدواریم که فردا 3 امتیاز بازی را نصیب خود کنیم و آمادگی خوبی برای این بازی داریم و فکر می‌کنیم بزرگترین مشکل تیم ما جوان بودن بازیکنانمان است که نتایج اخیر روی روحیه بازیکنانمان تاثیر منفی داشته است و دچار مشکل شده‌ایم و این مشکل باعث نتایج بدتر می‌شود.

تارتار تصریح کرد: ما روی روحیه بازیکنانمان کار می‌کنیم و مطمئن هستیم که می‌توانیم بازی به بازی بهتر شویم. بازی فردا می‌تواند نتایج ضعیف تیم ما را جبران کند و گسترش فولاد را به میانه‌های جدول رده‌بندی برساند.

وی تاکید کرد: بازیکنانمان در تمرین نشان دادند که از روحیه خوبی برخوردارند و می‌توانیم با کسب 3 امتیاز, دیدار فردا راه را هموار کنیم و در آینده نتایج خوبی کسب کنیم و بازیکنانمان در شرایطی نیستند که نیاز به روانشناس داشته باشیم. 

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: متاسفانه قرعه سختی به نام ما خورد و در دیدارهای که از ابتدای لیگ داشتیم بازی‌های سختی بود ولی بازی‌های سخت را پشت سر گذاشته‌ایم و تلاش می‌کنیم در دیدارهای آتی نتایج بهتری کسب کنیم. 

تارتار تصریح کرد: تمامی مربیان در بازی‌هایی که انجام داده‌ایم عملکرد تیم ما را تحسین کردند ولی ما در کسب نتایج ناموفق بوده‌ایم که امیدواریم عدم نتیجه‌گیری تیم ما پایان یابد و به خواسته‌هایمان برسیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon