فرکی: فشار قابل توجهی روی بازیکنان سپاهان بود/راهی به جز برد نداریم


فرکی: فشار قابل توجهی روی بازیکنان سپاهان بود/راهی به جز برد نداریم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم سپاهان گفت: در بازی‌های گذشته فشار قابل توجهی روی بازیکنان سپاهان وجود داشته و باید تلاش کنیم که استرس بازیکنان را کاهش دهیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حسین فرکی پس از تساوی تیمش مقابل صبای قم، اظهار کرد: متأسفانه ما یک بازی دیگر تساوی کردیم و به تساوی یک بر یک دست یافتیم، هرچند که این مساوی متفاوت بود و ما ابتدا گل خوردیم؛ خوب بازی کردیم اما نتوانستیم نتیجه بگیریم و تلاش کردیم که به گل برسیم.

وی با بیان اینکه می‌دانستیم که احتمال گل خوردن ما در ابتدای بازی وجود دارد، افزود: بازیکنان ما فشار قابل توجهی را تحمل می‌کردند و استرس قابل توجهی داشتند اما متأسف هستم که از بازی امروز تنها 3 امتیاز کسب کردیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به عملکرد داوری در این بازی گفت: داوری در بازی امروز بسیار تأثیرگذار بود و به نظرم اگر او دقت می‌کرد و در برخی صحنه‌ها اشتباه نمی‌کرد، ما کمتر از این مسئله ضرر می‌کردیم.

وی با بیان اینکه تیم صبا به بازیکنان خود دستور وقت‌کشی نمی‌دهد، تصریح کرد: بدون شک صمد مرفاوی نیز به دنبال وقت تلف کردن نیست ولی ما باید از حالا به فکر بازی‌های آینده باشیم زیرا قابلیت‌های بسیاری در تیم ما وجود دارد؛ ما باید بدشانسی‌‌های خود را با کسب نتیجه جبران کنیم.

فرکی با بیان اینکه در بازی‌های آینده باید بهتر ظاهر شویم، گفت: در بازی‌های خارج از خانه به دنبال جبران نتیجه هستیم و تلاش می‌کنیم که از نبود فشار تماشاگران، برای کسب نتیجه استفاده کنیم.

وی درباره علت غیبت محرم نویدکیا در بازی امروز گفت: امروز محرم به دلیل مصدومیت و اسپاسم عضلانی نتوانست در بازی به میدان برود اما به دنبال آن هستیم که از او استفاده کنیم و در بازی‌های آینده، محرم را بیش از گذشته به کار می‌گیریم.

سرمربی سپاهان درباره پریرا اضافه کرد: صابون عدم گلزنی او قبلا هم به تن من خورده اما باید کاری کنیم که از نظر روحی شرایط روحی این بازیکن بهتر شود تا بتواند گل بزند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon