تیلیه: خیلی نگران بازی با ایران بودم

تیلیه: خیلی نگران بازی با ایران بودم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: پیش از شروع بازی خیلی نگران بازی با ایران بودم چون بازی آنها را در مرحله نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۴ دیده بودم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لورن تیلیه، سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه در مورد برتری 3 بر 2 تیمش مقابل ایران در مرحله سوم مسابقات والیبال قهرمانی جهان گفت: من از این پیروزی بسیار خوشحالم. البته پیش از شروع بازی خیلی نگران بازی با ایران بودم چون بازی آنها را در مرحله نهایی لیگ جهانی 2014 دیده بودم. پاسور و مدافعان وسط این تیم اگرچه قدبلندترین بازیکنان نیستند اما بسیار سریع هستند. 

تیلیه ادامه داد: صعود به مرحله نیمه نهایی برای ما فوق العاده است. ما 2 سال پیش حتی نتوانستیم به مسابقات قهرمانی اروپا راه پیدا کنیم. امسال هم در لیگ جهانی نتوانستیم از گروه دوم به گروه اول برسیم. ما بعد از لیگ جهانی 7 هفته تمرین و فقط 2 روز استراحت کردیم.

بنژامین تونیوتی، کاپیتان تیم ملی والیبال فرانسه نیز گفت: حس جالبی دارم. ما حالا در بین 4 تیم برتر جهان هستیم. از همه بازیکنان و کادر فنی تیم تشکر می‌کنم. ما باید در نیمه نهایی با برزیل روبرو شویم. هدف ما این است که در این مسابقات به مدال برسیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon