فروش ۵۰ میلیونی «آرایش غلیظ» در تهران

فروش 50 میلیونی «آرایش غلیظ» در تهران

خبرگزاری تسنیم:سعید خانی، مدیر دفتر پخش نسیم صبا با اشاره به اینکه «آرایش غلیظ» اکرانش را با ۲۰ سالن سینمای در شهر تهران آغاز کرده است از فروش ۵۰ میلیون تومانی این فیلم در سالنهای سینمای تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سعید خانی، مدیر دفتر پخش نسیم صبا با اشاره به اینکه «آرایش غلیظ» اکرانش را با 20 سالن سینمای در شهرتهران آغاز کرده است گفت: استقبال از «آرایش غلیظ» خیلی خوب است و این فیلم تنها در یک سانس اکران چهارشنبه شب و فقط در شهر تهران 15 میلیون تومان فروخته است.

وی ضمن بیان اینکه هنوز آمار فروش شهرستان «آرایش غلیظ»اعلام نشده است، اضافه کرد: برای  روز پنجشنبه 27 شهریورماه فروش این فیلم به 35 میلیون تومان در گیشه تهران رسید.

«آرایش غلیظ» فیلمی به کارگردانی حمید نعمت الله که در سال 92 ساخته شده است و از روز چهارشنبه 26 شهریورماه در سینماهای تهران اکران شده است.

نعمت الله برای «آرایش غلیظ» جایزه ویژه هیأت داوران جشنواره سی و دوم فیلم فجر را دریافت کرد. همچنین این فیلم در رشته‌های بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین موسیقی و بهترین تدوین نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

خواننده تیتراژ پایانی «آرایش غلیظ» همایون شجریان است که اجرایی بسیار متفاوت از سبک و سیاق پیشین خود در عرصه خوانندگی موسیقی ایرانی دارد.

در این فیلم بازیگرانی چون حامد بهداد، طناز طباطبایی، حبیب رضایی، هومن برق نورد، جمال اجلالی و علمی عمرانی حضور دارند.

سینماهای استقلال، ایران، پردیس زندگی، پردیس آزادی، پردیس کورش، جوان، سمرقند، شکوفه، شاهد، مرکزی، فلسطین و ماندانا از جمله سینماهای اکران کننده این فیلم در شهر تهران هستند.

تاکنون در شهرستان‌ها، پردیس هویزه  مشهد  و سینما بهمن سنندج این فیلم را اکران کردند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران