آنونس جدید فیلم «شیار ۱۴۳»

آنونس جدید فیلم «شیار 143»

خبرگزاری تسنیم: فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر با استقبال مردم و منتقدان همراه بود بعد از تعطیلات عاشورا و تاسوعای حسینی و در تاریخ ۱۴ آبان در سراسر کشور اکران عمومی می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فیلم سینمایی «شیار 143» دومین فیلم بلند سینمایی نرگس آبیار بعد از تعطیلات عاشورا و تاسوعای حسینی از تاریخ 14 آبان بر پرده سینماهای سراسر کشور اکران می شود.

اولین اکران این فیلم در جشنواره فیلم فجر سی و دوم بود که با استقبال خوب مردم و منتقدان مواجه شد. «شیار 143» داستان زنی به نام الفت است که در انتظار فرزند خود خبر خوشی را دریافت می کند و به بازگشت وی امیدوار می شود.

«شیار 143» در جشنواره فیلم فجر سی و دوم توانست جایزه بهترین فیلم مردمی، سیمرغ ویژه هیئت داوران برای کارگردانی و همچنین مریلا زارعی جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کند.

مریلا زارعی، مهران احمدی، جواد عزتی، گلاره عباسی، یداله شادمانی و حسام بیگدلو از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم بازی کردند.

عوامل فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: نرگس آبیار، تهیه کننده: ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی، فیلم‌نامه‌نویس: نرگس آبیار، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمان‌فر، صدابردار: کامران کیان‌ارثی، چهره‌پرداز: سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین‌عشایری، جلوه‌های ویژه میدانی: فرید ناظرفصیحی، تدوین: پیمان خاکسار، صداگذاری: آرش قاسمی، موسیقی: فرید سعادتمند، جلوه‌های ویژه بصری: فرید ناظرفصیحی، عکاس: حمید جانی‌پور.

انتهای‌پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران