علی‌نژاد: انتخابات ووشوی آسیا به سود ایران شد/ تا به حال قرعه‌ای به این سنگینی ندیده بودیم


علی‌نژاد: انتخابات ووشوی آسیا به سود ایران شد/ تا به حال قرعه‌ای به این سنگینی ندیده بودیم

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون ووشو گفت: بعد از ۲۷ سال ریاست ووشوی آسیا از دست چینی‌ها خارج شد و یک هنگ‌کنگی به این سمت رسید که این اتفاق برای ایران بسیار خوب و ایده‌آل است.

مهدی‌علی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون در مورد انتخابات کنفدراسیون ووشوی‌آسیا اظهار داشت: برای انتخاب "فوک" در انتخابات کنفدراسیون آسیا کمک زیادی به این هنگ‌کنگی کردم و جدا از این مسئله او با من دوست است و انتخابش قطعا می‌تواند به سود ووشوی کشورمان باشد. بعد از 27سال ریاست ووشوی آسیا از دستان چینی‌ها خارج شد و در کنار این موضوع نیز نایب رئیس آسیا نیز تغییر کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه من و پورغلامی‌نژاد موفق شدیم سمت‌های خودمان در آسیا را حفظ کنیم و خوشحالم که این اتفاق افتاد رئیس جدید ووشوی آسیا نیز پیش از این نائب رئیس بوده و به همین دلیل حالا قدرت ما در آسیا بیش از گذشته خواهد شد زیراکه من و او تقریبا در یک سطح هستیم. به‌ هر صورت امیدوارم هر اتفاقی که در آسیا و جهان می‌افتد به سود ووشوی کشورمان باشد.

رئیس فدراسیون ووشو عنوان کرد: از 6 نماینده‌ای که در بازی‌های آسیایی داریم 2 تن از آنها در بازی‌ اول باید با نمایندگان چینی روبرو شوند که به عقیده من این سخت‌ترین قرعه‌ای بود که تا کنون به آن برخوردیم. وضعیت بچه‌ها خوب است و از لحاظ روحی نیز در شرایط مناسبی قرار دارند. امیدوارم در 5 روز آینده بهترین نمایش‌ها و مبارزات را از ملی‌پوشان‌مان ببینیم و با دست پر به تهران بازگردیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon