ملوان با ۶ بازیکن غایب به مصاف پیکان می‌رود


ملوان با 6 بازیکن غایب به مصاف پیکان می‌رود

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال ملوان با اشاره به تلاش این تیم برای پیروزی مقابل پیکان تهران، گفت: ملوان با ۶ بازیکن غایب به مصاف پیکان می‌رود.

قدیر بحری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در انزلی، با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در دیدار با پیکان تهران حداکثر امتیاز را کسب کنیم، اظهار کرد: مازیار زارع کاپیتان ملوان پس از پایان مصدومیتش به جمع بازیکنان ملوان بازگشت.

وی با بیان اینکه ملوان تیم جوان و آینده داری است، افزود: تلاش می‌کنیم در دیدار هفته نهم لیگ‌برتر دست پر به انزلی برگردیم و دل هوادارانمان را شاد کنیم، ملوان امروز به امیاز نیاز دارد.

مربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: تیم فوتبال ملوان انزلی تمرینات منسجم و منظمی داشته و با بررسی فنی بازی‌های پیکان در لیگ برتر روی نقاط ضعف و قوتمان کار کردیم.

بحری با اشاره به اینکه ملوان با 6 بازیکن غایب به مصاف پیکان می‌رود، تصریح کرد: یوسفی، صادقی، اولادی و رمضانی به دلیل مصدومیت مقابل پیکان غایب هستند.

وی افزود: محرمی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی فوتبال جوانان و کنعانی به دلیل حضور در تیم ملی فوتبال امید و شرکت در  بازی‌های آسیایی در دیدار مقابل پیکان تهران غایب هستند.

مربی تیم فوتبال ملوان انزلی خاطرنشان کرد: تیم ملوان در برهه حساسی قرار دارد و نیازمند حمایت بیش از پیش هواداران است چون ما اقدام به جوان کردن تیم کردیم تا در آینده مشکلی برای ملوان پیش نیاید.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon