حج سبب عزت مسلمان و تحکیم پایه‌های وحدت در جهان است

حج سبب عزت مسلمان و تحکیم پایه‌های وحدت در جهان است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه قاین گفت:حج سبب عزت مسلمان و تحکیم پایه های وحدت بین آنان و مایه قدرت و شوکت در برابر دشمنان و برائت از مشرکان جهان است.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند, حجت الاسلام ابراهیم اصفهانی درخطبه های نماز جمعه قاین اظهارکرد:سرشماری یکی از راه‌های شناسایی ظرفیت‌ها در بخش کشاورزی  است  و  این ظرفیت ها باید به خوبی  شناسایی تا بر مبنای آن برنامه‌ریزی شود.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس افزود:رزمندگان غیور اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس با دادن جان خود توانستندامنیت و آسایش را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند.

وی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس نیروهای نظامی وانتظامی, بسیجیان و ادارات با همکاری یکدیگر برای زنده نگه داشتن این هفته تلاش نمایند.

امام جمعه قاین اظهارکرد:حج سبب عزت  مسلمان و تحکیم پایه های وحدت بین آنان و مایه قدرت و شوکت در برابر دشمنان و برائت از مشرکان جهان است.

اصفهانی تصریح کرد:حضور در مساجد و اقامه نماز جماعت  یکی دیگر از راه های وحدت و اتحاد در بین مسلمانان است.

وی به موضوع بستری شدن رهبر انقلاب در بیمارستان اشاره کرد وگفت:رهبرمعظم انقلاب با توجه به اینکه می توانستند در بهترین بیمارستان های خصوصی تهران بستری شوند اما  خودشان خواستند که همانند دیگر مردم از امکانات بیمارستان های دولتی برای درمانشان استفاده شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon