سیره شهدا در مراکز علمی تببین شود


سیره شهدا در مراکز علمی تببین شود

خبرگزاری تسنیم: فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه سیره شهدا زندگی به سبک اسلامی بود، گفت: سیره شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس در مراکر علمی تببین شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، امیر غلامحسین دربندی پیش از ظهر امروز در جمع خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر این شهر با بیان اینکه مدیون شهداییم، اظهار کرد: تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران یک وظیفه و تکلیف است.

وی با بیان اینکه شهدا همانند نهضت عاشورا جانفشانی کردند، افزود: مهمترین پیام شهدا ولایتمداری و ایستادگی در برابر مستکبران بود.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به حضور جوانان در دوران دفاع مقدس، گفت: جوانان انقلابی با کمترین آموزش‌ها و با سلاح ایمان در برابر تهاجم صداو و هم‌پیمانانش ایستادگی کردند.

امیر دربندی با بیان اینکه تمامی اقشار، اقوام و مذاهب و ادیان در جنگ تحمیلی حضور داشتند، تصریح کرد: جانباز مسیحی جنگ تحمیلی با پاهای صدمه دیده‌اش میدان را ترک نکرد و این نشان از عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران بود.

وی خاطرنشان کرد: رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس هرگز از یادها نمی‌رود و حماسه‌ای جاویدان است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا چراغ هدایت و بهترین الگو برای زندگی ما هستند، گفت: امثال شهید صیاد شیرازی درس‌های ماندگاری را رقم زدند که الگویی برای جوانان ماست.

امیر دربندی با اشاره به بدرفتاری‌های رژیم صدام با اسرای ایران در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن، اظهار کرد: رزمندگان ایرانی رفتاری محبت‌آمیز با اسیران عراقی داشتند و با نگاه انسانی و اسلامی با شهدا رفتار می‌کردند.

وی با اشاره دلاورمردی‌ها و ایثارشهید صیاد شیرازی در دوران دفاع مقدس، گفت: شهید صیاد شیرازی با تعهد کامل به اسلام از هیچ خدمتی فروگذاری نکرد.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه سیره شهدا مبارزه با ظالمان است، افزود: در دو هزار و 890 روز دوران دفاع مقدس شاهد عزت ملت ایرا در مقابل مستکبران بودیم.

امیردربندی با بیان اینکه سیره شهدا زندگی به سبک اسلامی بود، گفت: سیره شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس  در مراکر علمی تبیین شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon