یادوراه شهدای گردان خندق غرب گیلان برگزار می‌شود


یادوراه شهدای گردان خندق غرب گیلان برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه ناحیه تالش با اشاره به حضور رزمندگان شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال در دوران دفاع مقدس در گردان خندق، گفت: یادوراه شهدای گردان خندق غرب گیلان همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

احمدرضا منشوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تالش، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تبیین سیره عملی شهدا و ایثارگران است، اظهار کرد: سیره شهدا در حلقه‌های تربیتی صالحین تبیین می‌شود.

وی با بیان اینکه حلقه‌های صالحین در تمامی رده‌های مقاومت تالش تشکیل شده است، افزود: حلقه‌های صالحین نقش مهمی در حوزه تربیتی و پرورشی بر عهده دارند.

فرمانده سپاه ناحیه تالش، با بیان اینکه بیش از 150 ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: دستاوردهای دفاع مقدس یک میراث ملی و فرهنگی و اجتماعی برای کشور محسوب می شود.

منشوری، ایستادگی دیروز، عزت امروز و تعالی فردا را شعار هفته دفاع مقدس امسال اعلام و خاطرنشان کرد: رشد و پیشرفت کشور مرهون خون مطهر شهدا و پایداری رزمندگان  در هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه زبان هنر وسیله‌ای برای انتقال پیام‌ها و آثار دفاع مقدس به جوانان است، اظهار کرد: تئاتر خیابانی دفاع مقدس توسط بسیج هنرمندان تالش اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه تالش، گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و یثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی و یادواره‌های شهدا در بخش‌های تابعه و پیاده‌روی خانوادگی سراسری را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس تالش عنوان کرد.

منشوری، تجمع گردان‌های بیت‌المقدس و رزمندگان تالش و برگزاری مسابقات فرهنگی و آموزشی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در تالش عنوان کرد.

وی با اشاره به حضور رزمندگان شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال در دوران دفاع مقدس در گردان خندق، گفت: یادوراه شهدای گردان خندق غرب گیلان همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه تالش گفت: مراسم شب‌شعر دفاع مقدس و عصری با خاطره نیز در این شهرستان و با هدف زنده نگه داشتن ارزش‌های دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon