هزینه سرویس مدارس تالش ۲۰ درصد افزایش یافت


هزینه سرویس مدارس تالش 20 درصد افزایش یافت

خبرگزاری تسنیم: فرماندار تالش با اشاره به ساماندهی سرویس‌های مدارس این شهرستان، گفت: هزینه سرویسایاب و ذهاب مدارس تالش ۲۰ درصد افزایش یافت.

علی فتح‌الهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در تالش، با اشاره به تشکیل ستاد مهر برای استقبال از دانش‌آموزان و بازگشایی مدارس، اظهار کرد: نهادهای مرتبط از جمله بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی آمادگی کامل را برای استقبال از مهر و بازگشایی مدارس را دارند.

وی با بیان اینکه 37هزار دانش آموز تالشی یکم مهرماه به مدرسه می‌روند، افزود: دوهزار و 800 فرهنگی در 450 واحد آموزشی شهرستان سال تحصیلی جدید را در مدارس آغاز می‌کنند.

فرماندار تالش با اشاره به برگزاری جشن بازگشایی مدارس در این شهرستان، گفت: جشن آغاز سال تحصیلی در هنرستان حضرت معصومه(س) در روز اول مهر با حضور مسئولین برگزار می‌شود.

فتح‌الهی با بیان اینکه هزینه سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید 20 درصد افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: اهمیت امنیت جانی دانش آموزان استفاده کننده از سرویس مدارس،  لزوم قانونمندی اولیاء و مدیران مجری سرویس ایاب و ذهاب و عقد قرارداد با شرکت‌های دارای مجوزهای لازم و لزوم همکاری تمامی نهاد های مرتبط برای این منظور پیگیری می‌شود.

وی گفت: با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز علمی بوی آگاهی و مهر در جامعه پیچیده می‌شود، تصریح کرد: با کمک راهنمایی و رانندگی و شهرداری اقداماتی از قبیل خط کشی خیابان، ساماندهی ناوگان شهری، نصب تابلو اعلانات در شهر انجام شده است.

فرماندار تالش با اشاره به اجرای طرح المپیاد درون مدرسه‌ای در تالش، اظهار کرد: مدرسه  شبانه‌روزی پسرانه  هجرت  تالش به عنوان نخست  مجری طرح المپیاد درون مدرسه‌ای گیلان معرفی شد.

فتح‌اللهی با بیان اینکه سه مدرسه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید توسط نوسازی به آموزش و پرورش تالش تحویل داده می شود، گفت: مدارس شهید مطهری، ییلاقی شهید واضحی کیش دیبی و  شهید یعقوبی بسک  نیز در حال احداث است.

وی با اشاره به ساماندهی سرویس‌های مدارس این شهرستان، گفت: هزینه سرویس ایاب و ذهاب  مدارس تالش 20 درصد افزایش یافت.

انتهای پیام/آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon