شبکه‌های فارسی زبان ماهواره‌ای، اختلاف میان اقوام را دنبال می‌کنند


شبکه‌های فارسی زبان ماهواره‌ای، اختلاف میان اقوام را دنبال می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه کرمانشاه گفت: در حال حاضر بیش از ۱۶۰ ایستگاه ماهواره‌ای فارسی زبان سعی دارند تا اختلافات قومی، مذهبی و انحرافاتی فکری را ایجاد کنند و در برابر این تهاجم دشمن خانواده‌ها وظیفه اصلی محافظت از نسل جوان را برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: 31 شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس است و بر ماو واجب است که این هفته را برای همیشه تاریخ زنده نگه بداریم.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه بیش از 40 کشور جهان در جنگ تحمیلی هم پیمان صدام بودند بیان کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران در روزهای نخست تولد خود مورد تهاجم بدخواهان قرار گرفت و با رهبری امام راحل(ره) و رشادت جوانان این مملکت دنیا را متحیر کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز در دنیا آمریکا به برکت قدرت اسلام در اجرای توطئه‌های خود ناکام شده است گفت: امروزه در سراسر دنیای اسلام ملت‌ها بیدار شده‌اند و این بیداری موجب برملا شدن نقشه‌های استکبار می‌شود.

خطیب جمعه کرمانشاه با بیان اینکه آمریکا برای کشورهای مختلف جهان و جوانان این کشورها برنامه و نقشه‌های فراوانی دارد افزود: هدف اصلی استکبار جهانی از نقشه‌های خود ایجاد بی‌تفاوتی در میان ملت‌ها است تا مانعی برای اجرای کارهای خود نداشته باشد.

آیت‌الله علما ماهواره را یکی از ابزارهای اجرای نقشه‌های شوم آمریکا بیان و تصریح کرد: آگاه باشید که هر کس در زندگی خود ماهواره دارد خطراتی بسیاری همچون متلاشی شدن زندگی او را تهدید می‌کند زیرا ماهواره‌ها نوک پیکان اجرای توطئه دشمنان هستند.

وی با بیان اینکه آمار بالای اختلاف خانوادگی به طور عمده به وجود ماهواره بر می‌گردد خاطرنشان کرد: حضور بدون اجازه ماهواره‌ها و حضور مدیریت نشده وسایلی همچون موبایل‌ها و اینترنت در زندگی مردم جامعه یکی از مشکلات زندگی امروز را شکل داده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: در حال حاضر بیش از 160 ایستگاه ماهواره‌ای فارسی زبان سعی دارند تا اختلافات قومی، مذهبی و انحرافاتی فکری را ایجاد کنند و در مقابله با این تهاجم دشمن خانواده‌ها وظیفه اصلی محافظت از نسل جوان را برعهده دارند.

آیت‌الله علما با بیان اینکه در برابر تهاجم فرهنگی دشمن مدیران، معلمان و بزرگان می‌بایست با احساس مسئولیت فعالیت آگاه سازی خود را دو برابر کنند افزود: تلاش استکبار جهانی برای انحراف جوانان بی‌تفاوت ساختن این قشر در برابر تحولات جهانی است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به بیانات کوتاه ولی پرنغض مقام معظم رهبری در زمان مرخصی ایشان از بیمارستان بیان کرد: این مصاحبه کوتاه هویت آمریکا را برملا کرد و ایشان در بیانات خود دروغ‌ها استکبار جهانی را افشا کردند و اختلاف غربی‌ها و عرب‌ها را متذکر شدند.

آیت‌الله علما سلامتی مقام معظم رهبری را سلامت دنیای اسلام دانست و تصریح کرد: بستری شدن ایشان در یک بیمارستان دولتی با وجود اینکه سلامتی ایشان برای همه بسیار مهم است و حق استفاده از همه نوع امکانات را داشتند برای مسئولان و همه آحاد جامعه یک درس است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل گروهی برای مقابله با داعش گفت: این گروه یک ائتلاف مذموم هستند که توسط حامیان اصلی داعش ساخته شده و به دلیل ماهیت این گروه در مبارزه با داعش کاری از پیش نخواهند برد و تنها برای اجرای نقشه‌های استکبار در منطقه گردهم آمده‌اند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به برگزاری رزمایش عشایر سراسر کشور تحت عنوان الی بیت‌المقدس در این استان بیان کرد: این رزمایش که با همکاری سپاه نبی‌اکرم(ص) برگزار شد نشانه‌ای از وحدت، همدلی و آمادگی عشایر و اقوام سراسر کشور در پاسداری از ارزش‌های اسلامی بود.

انتهای پیام /  ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon