۹۰میلیارد ریال به گازرسانی روستایی رودبار اختصاص یافت


90میلیارد ریال به گازرسانی روستایی رودبار اختصاص یافت

خبرگزاری تسنیم: فرماندار رودبار با اشاره به تهیه سند توسعه روستاهای این شهرستان، گفت: ۹۰میلیارد ریال به گازرسانی روستایی رودبار اختصاص یافت.

سیدمحمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رودبار، با بیان اینکه این شهرستان دروازه ورود به گیلان است، اظهار کرد: مبلمان شهری رودبار طراحی و جرا می‌شود.

وی با بیان اینکه تغییر مبلمان شهری و زیباسازی شهرهای رودبار، رستم‌آباد ، منجیل و لوشان از مطالبات مردمی است، افزود: این طرح نیازمند مشارکت مردمیو شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها است.

فرماندار رودبار با اشاره اجرای پروژه چهاربانده مسیر غیرآزادراهی رشت به قزوین، گفت: رفع مشکلات صنایع رودبار از مهم‌ترین اولویت‌های توسعه این شهرستان برای امسال و سال 94 است.

احمدی به افتتاح گازرسانی به شهرجیرنده با 61 میلیارد ریال اعتبار اشاره و خاطرنشان کرد: بهسازی و روکش آسفالت 120 کیلومتر از محورهای مواصلاتی صعب‌العبور شهرستان آغاز شده است.

وی افزود: اختصاص 90 میلیاردریال اعتبار برای گازرسانی به روستاهای رودبار، پیگیری مستمر و متوالی حل مشکل معدن سنگرود، سیمان لوشان، آب‌معدنی داماش از اقدامات شورای برنامه‌ریزی و راهبردی رودبار است.

فرماندار رودبار با اشاره به پیگیری اجرای طرح‌های اشتغال‌زا در این شهرستان، گفت: ساخت پتروشیمی لوشان پیگیری به عنوان مطالبه مردمی و یک طرح ملی و اشتغال‌زا پیگیری می‌شود.

احمدی با بیان اینکه ستاد حمایت از تولید گیلان در رودبار تشکیل شد، افزود: مشکلات42 واحد تولیدی در کارگروه ویژه استان بررسی شد.

وی با اشاره به تهیه سند توسعه روستاهای این شهرستان، گفت: شورای راهبردی توسعه رودبار با حضور نخبگان و مسئولان رودباری فعال شده است.

فرماندار رودبار با بیان اینکه رودبار قطب تولید و پرورش زیتون در کشور است، گفت: طرح مبارزه با مگس میوه‌خوار زیتون با مشارکت استان‌های قزوین، گیلان و زنجان آغاز شده است.

احمدی با اشاره به هشت هزار هکتار باغات زیتون رودبار، تأکید کرد: زیتون رودبار یک محصول استراتژیک در حوزه کشاورزی گیلان است.

وی تأکید کرد: مگس میوه‌خوار زیتون با تلاشهای فنی، علمی و همکاری مردم باید مدیریت شود و راهکارهای بسیاری در مسیر مبارزه با مگس آفت میوه‌خوار زیتون وجود دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon