آمریکا به به جای مقابله به دنبال معامله با داعش است


آمریکا به به جای مقابله به دنبال معامله با داعش است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه امریکا به به جای مقابله به دنبال معامله با داعش است،گفت: امروز طبل رسوایی استکبار به صدا درآمده و به همین دلیل آنها به دنبال این هستند که آبروی از دست رفته خود را به دست آورند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گلپایگان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گلپایگان که در مصلی برگزار شد، با اشاره به حوادث اخیر منطقه اظهار کرد: امریکا و هم‌دستانش که خود داعش، سلفی‌ها و تکفیری‌ها را حمایت و مسلح کردند امروز مدعی هستند که قصد مقابله با داعش را دارند و به دنبال یارگیری هستند.

وی افزود: آنها خود را به نادانی زده‌اند اما باید بدانند که ملت‌ها بیدارند و می‌فهمند که پشت حرف‌های آنان چه نقشه‌هایی نهفته بوده و آنها باز هم با دروغ و نیرنگ قصد دارند به بهانه مقابله با داعش منطقه را به هم بریزند و در این شرایط ملت‌های منطقه باید هوشیارتر باشند تا مبادا فریب بخورند و باز هم دچار دردسر شوند.

امام جمعه گلپایگان به مصاحبه رهبر معظم انقلاب پس از ترخیص از بیمارستان اشاره کرد و گفت: صحبت‌های هوشیارانه رهبر معظم انقلاب در آن مصاحبه تمام برنامه‌های دشمنان را به هم ریخت و دست آنان را رو کرد که از طرفی از ایران می‌خواهند در مقابله با داعش کمک کند و از طرفی اعلام می‌کنند که به ایران نیازی نیست.

وی با بیان اینکه امریکا به به جای مقابله به دنبال معامله با داعش است، تصریح کرد: امروز طبل رسوایی استکبار به صدا درآمده و به همین دلیل آنها به دنبال این هستند که آبروی از دست رفته خود را به دست آورند که هرگز موفق نمی‌شوند.

حجت‌الاسلام اسماعیلی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: بسیجیان و ملت قهرمان ایران 8 سال دفاع مقدس را رقم زدند و ملت‌های آزاده دنیا برای رسیدن به استقلال و آزادی باید این انسان‌های بزرگ را الگوی خود قرار دهند تا بتوانند به اهداف والای خود دست یابند.

امام جمعه گلپایگان خاطرنشان کرد: در ایران همواره مردانی بزرگ مانند سردار سلیمانی وجود داشته که دشمنان را از پای درآورند همانطور که امروز داعش، سلفی‌ها و تکفیری‌ها در برابر این مرد بزرگ زانو زده‌اند و تمام ملت‌های منطقه برای مقابله با تروریست‌ها این سردار قهرمان را الگوی خود قرار داده‌اند.

وی تاکید کرد: همه ما باید دفاع مقدس را مورد توجه قرار دهیم و با الگوپذیری از شهدا و ایثارگران قهرمان کشور، میراث‌دار این قهرمانان باشیم و نظام مقدس اسلامی را به سرمنزل مقصود برسانیم.

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon