مدعیان مبارزه با تروریسم در گفتارشان صداقت ندارند/جهان با شگردهای شیطنت‌آمیز غرب آشنا است

مدعیان مبارزه با تروریسم در گفتارشان صداقت ندارند/جهان با شگردهای شیطنت‌آمیز غرب آشنا است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه زاهدان گفت: مدعیان مبارزه با تروریسم در گفتارشان صداقت ندارند و جامعه جهانی امروز با تمامی شگردهای شیطنت‌آمیز دنیای غرب آشنا شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های امروز نمازجمعه زاهدان، با توصیه به رعایت تقوای الهی و گرامی‌داشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام است که در 8 سال جنگ تحمیلی و نابرابر در مقابل دشمنان ایستادند و امروز شاهد ثمرات و برکات این دوران هستیم.

وی افزود: در سایه همین 8 سال دفاع مقدس بود که اکنون انقلاب اسلامی ایران به ابرقدرتی در منطقه تبدیل شده است لذا باید همه تلاش کنند تا ابعاد پیدا و پنهان این دوران دفاع مقدس برای نسل جوان جامعه‌مان واکاوی شود و آنها نیز با این همه ایثار و رشادت بیشتر آشنا شوند.

خطیب جمعه زاهدان تصریح کرد: ایمان الهی و شهامت و از خودگذشتگی فرزندان انقلاب اسلامی در سایه رهنمودهای رهبری و اراده و مشارکت ملت بزرگ ایران سبب پیروزی حق علیه باطل شد.

سلیمانی گفت: در سایه برکات این دفاع مقدس است که انقلاب اسلامی‌مان در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون مانده بنابراین هرچه آز آثار و برکات دفاع مقدس بگوییم باز هم عاجز هستیم.

وی به حضور آمریکا در سال 2001 به کشور افغانستان اشاره کرد و افزود: آمریکا و هم‌پیمانانش به بهانه مبارزه با تروریسم وارد کشور افغانستان شدند و اکنون که یک دهه از حمله آنان به این کشور می‌گذرد نه‌تنها هیچ اقدامی علیه تروریسم انجام ندادند بلکه گروهک تروریستی به نام داعش هم در دامانشان پرورش یافت.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان عنوان کرد: امروز آمریکا و ایادی آن آهنگ مبارزه با داعش و تروریسم را سر می‌دهند در حالی‌که این گروهک تروریستی زائیده خود آنهاست، به گفته مقام معظم رهبری چنانچه آنها می‌خواهند با تروریسم مبارزه کنند دست از حمایت آنها بردارند تا این گروهک خود به خود متلاشی شود.

سلیمانی گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری مدعیان مبارزه با تروریسم در گفتارشان صداقت ندارند و جامعه جهانی امروز با تمامی شگردهای شیطنت‌آمیز دنیای غرب آشنا شده‌ است و ائتلاف آنها برای حمله به داعش تنها برای فراهم کردن شکافی برای امنیت رژیم صهیونیستی است.

وی خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی علیه ایران هم از سوی صدام و حامیانش به همین منظور به انقلاب اسلامی ایران به راه انداخته شد تا از یکسو صدام به جاه‌طلبی خود برسد و از طرف دیگر آمریکا و هم‌پیمانش قصد داشتند تا با این جنگ نابرابر، انقلاب اسلامی را ظرفه مدت سه روز نابود کنند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: اگر می‌خواهیم کشورمان در عرصه فرهنگ و اقتصاد به رشد و توسعه دست یابد باید با ارزش‌های دفاع مقدس پیوند خورده تا از بسیاری نابسمانی‌ها رهایی یابد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon