مشکلات سروآباد نتیجه بی‌توجهی مسئولان سابق شهرستان است


مشکلات سروآباد نتیجه بی‌توجهی مسئولان سابق شهرستان است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت سروآباد به مشکلات شهرستان سروآباد اشاره کرد و افزود: محروم بودن شهرستان سروآباد در بسیاری از زمینه‌ها به دوران گذشته و بی توجهی برخی از مسئولین باز می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سروآباد، ماموستا سیدعبدالقادر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سروآباد که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، با تبریک فرا رسیدن بهار علم و تربیت اظهار کرد: امروز مسلمانان هر چه از برکات مادی و معنوی در اختیار دارند نتیجه پیروی و تبعیت از تعالیم دین مبین اسلام است.

وی به سوگند خداوند به قلم و آنچه می‌نویسد در قرآن اشاره کرد و گفت: خداوند علیم در قرآن به قلم و هر آنچه که می نویسد سوگند یاد می‌کند و این امر نشان دهنده اهمیت دانش نزد خداوند است.

امام جمعه موقت سروآباد تصریح کرد: اهل قلم با عظمت قلم خود می توانند جامعه‌ای را هدایت کنند و با قلم خود می توانند جامعه‌ای را به ورطه نابودی بکشانند بنابراین این افراد باید با علم به مسئولیت خطیری که بر دوش دارند به وظایف خود عمل کنند.

وی گفت: اهمیت فراگیری علم و دانش در زمان پیامبر اکرم(ص) به اندازه ای مهم بود که رسول خدا شرط آزادی کافران اسیر شده را آموزش علم و دانش در بین مسلمانان قرار داده بود.

ماموستا حسینی به مشکلات شهرستان سروآباد اشاره کرد و افزود: محروم بودن شهرستان سروآباد در بسیاری از زمینه‌ها به دوران گذشته و بی توجهی برخی از مسئولین باز می‌گردد.

وی مردم شهرستان سروآباد را مردمی زحمتکش و متدین توصیف کرد و گفت: بزرگترین افتخار مردم این شهرستان خدمت به دیانت و مرکز آموزش دینی این شهرستان است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon