اصلی‌ترین حامی داعش در منطقه آمریکا و اسرائیل است


اصلی‌ترین حامی داعش در منطقه آمریکا و اسرائیل است

خبرگزاری تسنیم:امام جمعه موقت خلخال گفت:آمریکا و اسرائیل اصلی ترین حامی داعش در منطقه هستند و اگر تلاش برای از بین بردن داعش را شاهدیم به دلیل ترسشان از این گروه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام سیدمحسن محسنی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر خلخال اظهار کرد: آنهایی که تلاش می کنند روح حماسی را در این ملت زنده و بالنده کنند به نیروی ایمانی و ارزشی اعتقاد راسخ دارند چرا که ملت ما در 8 سال دفاع مقدس با صحنه گردانی بی‌نظیر خود نشان داد که روح حماسی در خون و وجود این ملت نهادینه شده است.

وی پیروزی ملت ایران را در 8 سال دفاع مقدس نمونه ای از این مبانی اعتقادی یعنی بصیرت و حضور در صحنه و ولایت پذیری محض برشمرد و گفت: وحدت حول محور ولایت رمز پیروزی ما در 8 سال دفاع مقدس بود که باید همواره مورد توجه باشد.

محسنی با اشاره به تحولات منطقه ای تشکیل ائتلاف ضد داعش با حمایت آمریکا و سران عربی تصریح کرد: این اقدامات نشان می دهد که غرب چقدر در تبعیت از آمریکا دچار استیصال شده که توان مقابله با یک گروه اندک شبه نظامی را ندارد و نمی تواند در مقابل آنها اقدام کوبنده ای را داشته باشد.

امام جمعه موقت خلخال صحنه گردانان اصلی این گروه انحرافی را آمریکا توصیف کرد و افزود: اگر امروز تلاش آمریکا و کشورهای عربی را در از بین بردن داعش شاهد هستیم به دلیل ترس خود آنها از این گروه انحرافی است که به طور قطع می تواند آمریکا و رژیم صهیونیستی را در منطقه با چالش جدی رو به رو کند.

وی با تشریح سخنان مقام معظم رهبری در هنگام خروج از بیمارستان بیان کرد: این سخنان به معنای واقعی تمام توطئه های غربی را آشکار کرد و همه فهمیدند که چقدر قدرت ولایت می تواند تاثیرگذار در روند معادلات جهانی باشد.

خطیب موقت خلخال فرا رسیدن سال تحصیلی جدید را یادآور شد و از نوسازی مدارس خواست با تدابیر لازم جلوی دو شیفته شدن مدارس را در خلخال بگیرد و اجازه ندهد در نظام آموزشی و پرورشی شایسته خللی به وجود آید.

محسنی با تسلیت سالروز شهادت امام جواد(ع) گفت: امام جواد(ع) با وجود آنکه در سخت ترین شرایط امامت امت را به دست گرفت اما با درایت به حرکتی دست زد تا حیثیت دشمنان به ویژه حاکمان فاسق بنی عباس رو شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon