سازمان ملل اهداف غرب را دنبال می‌کند/ ائتلاف علیه داعش "نمایشی" است


سازمان ملل اهداف غرب را دنبال می‌کند/ ائتلاف علیه داعش "نمایشی" است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بهبهان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ائتلاف علیه داعش را "نمایشی" می‌داند، گفت: باید بدانیم که سازمان‌ ملل اهداف غرب را دنبال می‌کند و غرب تا زمانی‌که به سودش باشد از اهرم این سازمان‌ استفاده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهبهان، حجت‌الاسلام والمسلیمن عبدالرضا ابوعلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بهبهان اظهار کرد: جنگ تحمیلی توسط صدام و حامیان وی در 31 شهریور سال 59 به کشور ما تحمیل شد در حالی که نظام جمهوری اسلامی نوپا بود و هنوز زیرساخت‌های کشور چندان سامانی نداشت.

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس اوج اقتدار ملت ایران است گفت: ملت ایران با شهامت و شجاعت در دفاع مقدس ایستادگی کرد و دست تنها در برابر صدام و تمامی حامیانش با رهبری امام خمینی (ره) و توکل به خداوند پیروز شد.

حجت الاسلام والمسلیمن ابوعلی دربخش دیگری از خطبه‌ها به شصت و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و یادآور شد: باید بدانیم که سازمان‌ ملل اهداف غرب را دنبال می‌کند و غرب تا زمانیکه به سودش باشد از اهرم این سازمان‌استفاده می‌کند و زمانی که با اهداف جهان غرب در تقابل باشد تصمیمات این سازمان‌ها را بی‌ارزش می‌داند.

امام جمعه بهبهان به موضوع ائتلاف غرب در مبارزه با داعش اشاره و عدم دعوت از جمهوری اسلامی در مبارزه با تروریسم را مضحک قلمداد کرد و افزود: این ایران بوده که دست رد به سینه استکبار زده چرا که جمهوری اسلامی این ائتلاف در مبارزه با تروریسم را نمایشی می‌داند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon