خاطرات دفاع مقدس در قالب هنر برای دانش آموزان بازگو شود


خاطرات دفاع مقدس در قالب هنر برای دانش آموزان بازگو شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت رومشکان گفت: ۳۱ شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس است و باید این هفته را در تمام نقاط ایران گرامی داشته و برنامه های مناسبی اجرا کنیم و این برنامه ها و خاطرات دفاع مقدس در قالب هنر به دانش اموزان گفته شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رومشکان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان رومشگان بعد از دعوت مردم به تقوای الهی با اشاره به آغاز مهرماه و بازگشایی مدارس اظهار کرد: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رومشکان  توجه داشته باشد که در بین دانش آموزان کسانی هستند که یتیم بوده و نیاز به توجه بیشتری دارند که انشاالله شما خدمت به آنها را نه تنها وظیفه خود بلکه سعادتی برای نزدیک شدن به خدا بدانید و به آنان توجه و اهتمام ویژه ای داشته باشید.

وی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس افزود: 31 شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس است و باید این هفته را در تمام نقاط ایران گرامی داشته و برنامه های مناسبی اجرا کنیم و باید این برنامه ها در قالب هنر به دانش اموزان گفته شود.

مسئول دفتر نمایندگی شواری سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان بیان کرد: اگر توجه کنید همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند، اکنون دیگر مسئله شرق و غرب در دنیا مطرح نیست و  جهان دو قطب است در یک قطب آمریکا و کشورهای استعماری و استکبار و در قطب دیگر اسلام با محوریت جمهوری اسلامی ایران است و اگر چه از لحاظ کمیتی کشورها و مزدوران همراه با آمریکا زیاد هستند و تعداد ما و به ویژه شیعیان نسبت به آنها کمتر است  اما خداوند قول داده که اگر مقاومت کنید شما را یاری خواهیم داد و پیروز خواهید شد( ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم )

حجت الاسلام موسوی با اشاره به نقش آمریکا در ایجاد داعش گفت:  آمریکا داعش را درست کرده زیرا آمریکا نتوانست با جنگ اسلام را نابود کند و  مدتها است نقشه کشیده تا اسلام را به نام اسلام و در کشورهای اسلامی نابود کند و مسلمانان را به جان هم بندازد.

وی با اشاره به سابقه آمریکا در حمایت از گروهای تروریستی عنوان کرد: آمریکا یک روز طالبان را درست کرد به بدنام کردن اسلام و تضعیف اسلام همت گماشت و امروز داعش را درست کرده است و اکنون به بهانه جمع کردن داعش ائتلاف ضد داعش تشکیل داده و موذیانه تلاش می کند تا جمهوری اسلامی را به جنگ داعش بکشاند اما مردم ایران در سایه منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری مردمی با بصیرت هستند.

امام جمعه موقت رومشگان تصریح کرد: مقام معظم رهبری هنگام ترخیص از بیمارستان در مورد ائتلاف ضد داعش  فرمودند تمام آزادیخواهان دنیا چشم امیدشان به ایران است و اگر ایران عضوی از گروه این ائتلاف شود مثل آنان خواهد شد و همراه و همفکر آنان بوده است و ما از چنین چیزی بیزاریم و ما در هر فعالیت و جنبشی که آمریکا در آن نقش داشته باشد شرکت نمی کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی شواری سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان بیان کرد: اسلام آمریکایی آن اسلامی است که می گوید ما خدای شارع و تکلیف گر را نمی خواهیم و ما خدایی را می خواهیم که به ما کاری نداشته باشد و ما هرکاری که خواستیم انجام دهیم. ما خدایی می خواهیم که فقط او را نیایش کنیم و او از ما چیزی نخواهد!

وی با اشاره به تفکرات گروه داعش خاطرنشان کرد: گروه داعش خدای احد و واحد را نمی خواهد و آنها حکومتی مثل جاهلیت را می خواهند تا خودشان تصمیم بگیرند و براساس میل خود با مردم رفتار کنند و نماد اسلام آمریکایی است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon