دفاع مقدس دستاوردهای بین‌المللی برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورد

دفاع مقدس دستاوردهای بین‌المللی برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه شهرستان شیروان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به دستاوردهای داخلی و بین المللی و برکات آن اشاره کرد و گفت: خود باوری و استقلال و الگو قرار گرفتن مهمترین دستاورد برای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازشیروان حجت الاسلام حسین کوثری در آئین نمازجمعه این هفته شیروان اظهارکرد: رزمندگان شهدا و ایثارگران با همت و تلاش خود توانستند ریشه های انقلاب اسلامی را مستحکم ترکنند.

وی با اشاره به ائتلاف ضد داعشی آمریکا تصریح کرد: هدف آمریکا از این نمایش، تطهیر چهره کریه و ننگین خود از جرائم و ترمیم جایگاه سیاسی خود در منطقه و تردد ملت آمریکا است.

وی افزود: مهره های آمریکایی تاریخ مصرف دارندو آنگاه که تاریخ مصرف آن ها می گذرد نگه داشتن این مهره ها هزینه بیشتری دارد.

امام جمعه شهرستان شیروان تصریح کرد: از جمله این مهره های آمریکایی  که منسوخ شدن   قذافی و صدام  بودندکه پس از مدتی آمریکا تصمیم بر از میان برداشتن آن ها گرفت.

کوثری با اشاره به بازگشایی مدارس اظهارکرد: آموزش وپرورش دو بال سعادت جامعه است و آینده ایران در گرو همت والای نسل حاضر و تعلیم و تربیت آنان است.

وی گفت: خروج از خط آموزش و پرورش و افتادن در مسائل حاشیه ای و سیاسی و عزل و نصب  مدیران مدارس و روسای آموزش و پرورش بر مبنای حزب و گرو حب و بغض ها می تواند آسیب جدی بر تعلیم و تربیت کشور وارد کند.

کوثری به جلوه های زیبای ماجرای تلخ بستری شدن رهبر عزیز اشاره و با ابراز عشق و محبت مردم به رهبری را  در روزها به یاد ماندنی توصیف کرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon