کارشکنی آمریکا بلافاصله پس از انقلاب اسلامی آغاز شد


کارشکنی آمریکا بلافاصله پس از انقلاب اسلامی آغاز شد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه شهرضا گفت: بعد از انقلاب اسلامی استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا شروع به کارشکنی علیه ملت ایران کردند و با تحریک صدام جنگ را شروع کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرضا، حجت‌الاسلام یحیی رهایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا در مسجد صدیقه طاهره(س) اظهار کرد: روز یکشنبه روز دحوالارض است و یکی از روزهای با فضیلت و مقدس در سال است.

وی افزود: 4 روز در سال است که روزه در آن ثواب 70 سال را دارد و یکی از این روزها روز دحوالارض است.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به 31 شهریور ماه سالروز آغاز جنگ تحملی علیه ملت ایران بیان کرد: با تهاجم صدام بعثی با تحریک آمریکا و ایادی استکبار جهانی، جنگ علیه ایران رقم خورد.

وی تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا شروع به کارشکنی علیه ملت ایران کردند و با تحریک صدام جنگ را شروع کردند.

حجت‌الاسلام رهایی با اشاره به اینکه دشمن تلاش داشت در عرض چند روز نظام اسلامی را با حمایت کشورهای مختلف خارجی و عربی ساقط کند، افزود: ایستادگی و مقاومت مردم، هدایت‌های بی‌نظیر امام خمینی(ره) و استقامت نیروهای نظامی و انتظامی و حضور بسیج در این عرصه، سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شد.

وی اظهار کرد: دوران دفاع مقدس، دفاع افتخار آفرین امت فداکار و سلحشور ایران در حفظ و حراست از نظام نوپای جمهوری اسلامی و پاسداری از مرزهای عزت و شرافت این مرز و بوم، یکی از حساس‌ترین و بارزترین برهه حیات راستین این ملت است.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه دوران دفاع مقدس برکات بسیاری برای ملت داشت، گفت: دفاع مقدس بزرگترین امتحان و آزمون برای ملت ایران بود و ملت ایران با سرافرازی و سربلندی و پیروزی از این آزمون بزرگ بیرون آمدند و نشان دادند و ثابت کردند که با دست خالی اما با ایمان و اراده قوی قویترین دشمنان را به زانو در آورد.

وی بیان کرد: دوران 8 ساله دفاع مقدس درخشنده‌ترین مقطع تاریخی ایران بوده و ضروری است هر ساله در سالروز شروع جنگ و هفته دفاع مقدس یاد و خاطره امام و شهیدان را گرامی بداریم و به مقاومت شامخ آنان ارج نهیم.

حجت الاسلام رهایی با اشاره به آغاز سال تحصیلی افزود: پیامبران کار تعلیم و تزکیه بر عهده داشتند و انسان‌ها را آموزش و پرورش می‌دادند و انسان‌ها را از نظر اخلاقی پاک و منزه می‌داشتند.

وی افزود: وظیفه معلمان و اساتید دانشگاه‌ها این است که علاوه بر درس از نظر اخلاقی و اعتقادی نسبت به جوانان حساسیت داشته باشند و آنها تهذیب و تعلیم کنند.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه وظیفه معلمان تعلیم و تزکیه دانش‌آموزان است، بیان کرد: در روزگاری که تهاجم وسیع فرهنگی علیه نوجوانان و دانش آموزان است مهمترین مکانی که می‌توان مواظب افکار نوجوانان باشد مدارس و دانشگاه‌ها است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon