گسترش‌فولاد لیاقت پیروزی را داشت / باید با داوری کنار بیاییم

گسترش‌فولاد لیاقت پیروزی را داشت / باید با داوری کنار بیاییم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: گسترش‌فولاد لیاقت این پیروزی را داشت و تیم ما لایق این برد نبود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، یحیی گل‌محمدی پس از شکست تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نتیجه بازی برای ما راضی‌کننده بود چون لیاقت برد را در این بازی نداشتیم. با این وجود بعد از گل دومی که به ثمر رساندیم می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم ولی با بی‌دقتی این موقعیت را از دست دادیم.

وی افزود: تیم حریف بازی مستقیمی انجام داد و توانست به گل برسد. گسترش فولاد لیاقت برد را داشت و تیم ما شایسته پیروزی در این دیدار نبود. در کل بازی زیبایی شاهد نبودیم و این برد را به گسترش فولاد تبریز تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: گسترش فولاد انگیزه زیادی برای این بازی داشت و از ابتدا فشار زیادی روی دروازه ما ایجاد می‌کرد تا امتیازات این دیدار خانگی را نصیب خود کند.

گل‌محمدی در مورد داوری این مسابقه تصریح کرد: در این فصل شاهد اشتباهات زیادی داوری هستیم ولی امیدواریم داوری روز به روز بهتر شود. در هر صورت همه داشته‌های داوری ما اینها هستند و باید با داشته‌هایمان کنار بیاییم.

وی با اشاره به عملکرد تیمش تأکید کرد: جایی که باید از فرصتهایمان استفاده می‌کردیم موفق نبودیم و باید قبول کنیم تیم ذوب‌آهن در همین حد است و من تیمی را تحویل گرفتم که مشکلات زیادی در پست‌های مختلف داشت که کمی از آنها را برطرف کردم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن ادامه داد: با این وجود همچنان مشکلاتی داریم و باید تا نیم‌فصل با همین وضعیت ادامه دهیم تا نقاط ضعفمان را پوشش دهیم.

گل‌محمدی در پاسخ به اینکه آیا با این شکست موقعیت خود را در ذوب‌آهن متزلزل نمی‌بیند گفت: هر تصمیمی که مدیرعامل و هیئت مدیره بگیرد ما تابع تصمیمات آنها هستیم و تلاش می‌کنیم بازی‌هایی ارائه دهیم که جایگاه تیم‌مان از این بهتر شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon