ثبت‌نام آزمون ادواری سنجش مهارت در سمنان آغاز شد


ثبت‌نام آزمون ادواری سنجش مهارت در سمنان آغاز شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سمنان گفت: ثبت‌نام سومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت در این استان آغاز و تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه، سوم مهر ماه امسال ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان، ابراهیم محمودی اظهار کرد: سومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت در تاریخ دوم آبان ماه امسال در استان سمنان برگزار می‌شود.

محمودی درباره نحوه ثبت نام متقاضیان در سومین آزمون ادواری سنجش مهارت در سال 1393 بیان کرد: داوطلبان با مراجعه به سایت advari.irantvto.ir پس از خرید کارت اعتباری می‌توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت نام خود در آزمون‌های کتبی شرکت خواهند کرد.

محمودی عنوان کرد: در صورت قبولی و کسب حداقل نمره 50 از 100 مجاز خواهند بود، در آزمون‌های عملی شرکت کنند.

وی تصریح کرد: داوطلبان شرکت در این آزمون‌ها می‌توانند از 28 تا 30 مهر ماه با مراجعه به سامانه advari.irantvto.ir و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان تصریح کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای محل سکونت خود برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

محمودی با اشاره به تشکیل ستاد پاسخ‌گویی آزمون سراسری سنجش مهارت خاطرنشان کرد: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon