جماعتی: مدل موی بازیکنان تاثیری در روند فوتبال آنها ندارد

جماعتی: مدل موی بازیکنان تاثیری در روند فوتبال آنها ندارد

خبرگزاری تسنیم: مدافع - هافبک تیم فولاد خوزستان معتقد است که مدل موی بازیکنان ارتباطی به فوتبال آنها ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهرداد جماعتی در پایان دیدار استقلال و فولاد خوزستان که با پیروزی یک بر صفر تیمش همراه بود اظهار داشت: ابتدای فصل بسیاری به نحوه یارگیری فولاد ایراد می‌گرفتند اما دیدید که تیم جوان ما بسیار خوب عمل کرده و تاکنون توانسته‌ایم مزد زحماتمان را بگیریم. 

وی درباره استقلال گفت: استقلال تیم بسیار خوبی است و در ادامه راه برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. 

مدافع - هافبک فولاد خوزستان با بیان اینکه تیمش می‌تواند بهتر از این نتیجه بگیرد، خاطرنشان کرد: مطمئنا اگر بازیکنان ما هماهنگ‌تر شوند و بازی‌های بیشتری در کنار یکدیگر بازی کنیم می‌توانیم در آینده نتایج بهتری بگیریم.

جماعتی در پاسخ به این سوال که آیا هم‌تیمی‌هایش مقابل استقلال وقت‌کشی می‌کردند، عنوان کرد: اصلا چنین چیزی وجود ندارد تیم‌هایی هم که در اهواز مقابل ما بازی می‌کنند بازیکنانشان روی زمین می‌افتند. در بازی مقابل استقلال به جز صحنه‌ای که سروش رفیعی روی زمین افتاد وقت دیگری تلف نشد در آن صحنه نیز سروش مصدوم شده بود و دیدید که به بیرون رفت و تعویض شد. 

وی درباره مصاحبه برخی مربیان و بازیکنان علیه یکدیگر گفت: این اتفاقات برای فوتبال ما خوب نیست و جامعه فوتبال نباید از این مسائل متضرر شود. امیدوارم دیگر چنین مسائلی را در فوتبالمان نبینیم. 

جماعتی در واکنش به این موضوع که آیا موافق این موضوع است که بازیکنان تیم امید به جای تمرین کردن به درست کردن مدل موی خود پرداختند و همین موضوع عامل نتیجه نگرفتن‌شان شده است، گفت: وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد برایش حاشیه رقم می‌خورد. 

بازیکن فولاد ادامه داد: بازیکنان تیم امید همه جوان هستند و نباید این مسائل را به نتیجه گرفتن و یا نگرفتن آنها ارتباط دهیم. تیم امید سال‌هاست که نتیجه نمی‌گیرد و حتی آن زمانی که پر از ستاره بود نتوانست نتیجه‌ خوبی رقم بزند چه برسد به حالا که بازیکنان زیادی در تیم امید نداریم. 

وی یادآور شد: فکر نمی‌کنم مدل موی بازیکنان تاثیری در روند فوتبال آنها داشته باشد چرا که رونالدو به عنوان بهترین بازیکن دنیا در هر بازی با مدل‌ موی جدیدی بازی می‌کند. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon