شریفات: اسکوچیچ به ما می‌گوید هیچ‌کس حق وقت‌کشی ندارد

شریفات: اسکوچیچ به ما می‌گوید هیچ‌کس حق وقت‌کشی ندارد

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اسکوچیچ از زمین افتادن بازیکنان و وقت تلف کردن ناراحت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اسماعیل شریفات در خصوص پیروزی یک بر صفر فولاد مقابل استقلال گفت: تماشاگران از دیدن یک بازی هجومی لذت بردند و قسمت بود که در این بازی پیروز شویم و این پیروزی را به هوادارانمان تقدیم می‌کنیم.

وی درباره اینکه تماشاگران استقلال معتقد بودند فولادی‌ها در بازی وقت را تلف می‌کردند، عنوان کرد: تماشاگران همیشه لطف دارند و من همه آنها را دوست دارم اما فکر نمی‌کنم که وقت تلف می‌کردیم. تیم ما پیش از آغاز مسابقه برای کسب 3 امتیاز آماده شده بود چرا که نمی‌خواستیم بیشتر از این از صدر جدول دور شویم. 

مهاجم فولاد خوزستان ادامه داد: اصلا اینگونه نیست که بخواهیم وقتی را تلف کنیم چرا که اسکوچیچ از زمین افتادن بازیکنان و وقت تلف کردن ناراحت می‌شود. او به ما اعلام کرده که در بازی‌ها کسی حق وقت‌کشی ندارد. 

شریفات درباره مشکلات برخی مربیان و بازیکنان با یکدیگر و مصاحبه‌هایی که علیه هم انجام می‌دهند، گفت: کوچکتر از آن هستم که بخواهم در خصوص بزرگترها و مشکلاتشان حرفی بزنم و در این خصوص بزرگترها باید نظر دهند. 

وی خاطرنشان کرد: برخی صحبت‌ها و مصاحبه‌ها باعث حاشیه‌سازی می‌شود و به همین دلیل چند ماهی است که فقط بادوربین‌ها صحبت می‌کنم و با جایی مصاحبه‌ای نکردم. نباید با برخی صحبت‌ها برای یکدیگر مشکل ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon