همدانی: برخی‌ها در کار ما شیطنت می‌کنند/ تیمی که گل نزند، می‌بازد

همدانی: برخی‌ها در کار ما شیطنت می‌کنند/ تیمی که گل نزند، می‌بازد

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال استقلال گفت: برخی دوستان هستند که در کار ما شیطنت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ستار همدانی پس از شکست یک بر صفر استقلال مقابل فولاد خوزستان گفت: نیمه اول موقعیت‌هایی خوبی داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم اما در نیمه دوم قبول دارم که بازی را بد شروع کردیم و فولاد بهتر از ما بود. 

وی ادامه داد: نباید فراموش کنیم که به دلیل مصدومیت چند بازیکن‌مان ترکیب‌مان ناقص بود و غیبت چند بازیکن اصلی دست ما را خالی کرده بود. امیدوارم با اضافه شدن بازیکنان مصدوم بهتر از این بازی کنیم اما در بازی با فولاد مستحق شکست نبودیم. می‌توانیم بهتر از این بازی کنیم و در خصوص شکست مقابل فولاد نیز باید بگویم تیمی که گل نزند در نهایت شکست می‌خورد. 

مربی استقلال در باره اینکه این تیم در بازی‌های بزرگ دچار مشکل می‌شود، گفت: چنین چیزی نیست. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما برنامه‌ریزی‌های هر بازی را تغییر می‌دهیم. مقابل تیم‌هایی که شکست خوردیم شرایط خوبی نداشتیم و بسیاری از بازیکنان در اختیارمان نبودند. خسرو حیدری، کرار جاسم، حنیف عمران‌زاده و... بازیکنانی هستند که هر کدام می‌توانند در تیم‌هایی یک قدرت محسوب شوند و طبیعتا غیبت آنها در روند تیمی ما تاثیرگذار است. به این فکر می‌کنیم که با اضافه شدن آنها قدرت تیمی‌مان را بالاتر ببریم. 

همدانی با اشاره به برخی حاشیه‌ها که برای استقلال به وجود می‌آید، اظهار داشت: برخی دوستان هستند که در کار ما شیطنت می‌کنند اما در آینده خواهید دید که استقلال از این حاشیه‌ها عبور می‌کند و شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد. 

وی درباره اینکه مصاحبه برخی مربیان و بازیکنان علیه یکدیگر باعث ایجاد حاشیه‌ها می‌شود، گفت: قبول دارم که این مسائل خوب نیست اما وقتی افراد غریبه وارد خانواده فوتبال می‌شوند اتحاد را از بین می‌برند. بزرگترهای فوتبال باید کمک کنند تا احترام‌ها حفظ شود و این مسائل به فوتبال ما رخنه نکند. 

مربی استقلال درباره اینکه آیا قبول دارد مشکل تیم امید این بوده که بازیکنان به جای تمرین کردن به مدل موی خود فکر می‌کردند، عنوان کرد: ما نمی‌توانیم تمام مشکلاتمان را به تیم امید ارتباط دهیم. در بسیاری از نقاط مشکل فرهنگی داریم که این نشات گرفته از آموزش‌های ماست. 

همدانی یادآور شد: باید در پایه‌ها اصولی و با مدیریت خوبی عمل کنیم چرا که هرگونه کودکان‌مان را تربیت کنیم همانگونه آنها بزرگ خواهند شد. متاسفانه فوتبال ما بی‌در و پیکر است و افراد غیرفوتبالی وارد فوتبال شدند و فوتبالی‌ها بیرون ماندند. باید نظارت بیشتری  روی فوتبالمان داشته باشیم تا مشکلاتمان حل شود. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon