هاشمی: با همه محرومیت‌ها نتایج خوبی گرفته‌ایم/ منتظر کسب مدال تیراندازی هستیم

هاشمی: با همه محرومیت‌ها نتایج خوبی گرفته‌ایم/ منتظر کسب مدال تیراندازی هستیم

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: با همه محدودیت‌ها در رشته تیراندازی رشد خوبی را شاهد بوده‌ایم و نتایج خوبی گرفته‌ایم.

مهدی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون اظهار داشت: با توجه به تمامی محدودیت‌ها و محرومیت‌ها، تیراندازان ایران عملکرد بهتری نسبت به دوره گذشته داشتند و در یک رشته 2 پله و در رشته دیگر 4 پله صعود نسبت به بازی‌های آسیایی گوانگژو داشتیم. 

وی افزود: ورزشکاران ما در سال‌های اخیر از داشتن امکاناتی چون فشنگ محروم بودند، ضمن آنکه همه کشورهای آسیایی هم در این دوره پیشرفت داشته‌اند و بی‌تردید در روزهای آینده کار سخت‌تری خواهیم داشت با این حال به کسب نتایج خوب خوش‌بین هستیم و به ویژه منتظر روز دوشنبه هستیم که به امید خدا بتوانیم نتایج خوبی را رقم بزنیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: ورزشکاران ایران در آسیا و حتی جهان پیشرفت خوبی داشته‌اند و با آمادگی بیشتری نسبت به بازی‌های آسیایی گوانگژو در اینچئون حاضر شد‌ه‌اند. هر چند مسابقات از نظر کمی و کیفی دشوارتر شده و در این دوره انتظار داریم که نتایج بهتری هم داشته باشیم.

هاشمی یادآور شد: تیراندازی ایران بیشترین ظرفیت برای کسب مدال را دارد اما سرمایه‌گذاری در این رشته آن طور که باید انجام نشده است. این رشته با 45 مدال المپیک و 135 مدال بازی‌های آسیایی در مواد مختلف فرصت مناسبی است که ما قصد داریم در کسب این مدال‌ها نقش داشته باشیم. در گوانگژو 3 مدال مختلف کسب کردیم و امیدواریم در این دوره هم موفقیت بیشتری عاید ما و کاروان کشورمان شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوار بودیم که در این دوره با توجه به موفقیت دوره گذشته با ورزشکاران بیشتری به مسابقات بیاییم اما اکنون با 24 تیرانداز تلاش خود را پیگیری خواهیم کرد. امروز (شنبه) روز نخست مسابقات بود و باید برای کسب نتایج خوب و بهتر از دوره قبل بسیار بهتر باشیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی در پایان گفت: امیدوارم با حمایت ملت و دولت‌مردان ایران در آینده تیراندازی شرایط بهتری پیدا کند و در این دوره هم دست خالی از مسابقات خارج نشود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ویژه نامه‌ها
اخبار روز ویژه نامه‌ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی