دستور معاون حج عربستان برای برخورد با عاملان بی‌احترامی به کاروان روحانیون ایران


دستور معاون حج عربستان برای برخورد با عاملان بی‌احترامی به کاروان روحانیون ایران

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان حج و زیارت از دستور جدی معاون حج عربستان برای برخورد جدی با عوامل فرودگاهی مدینه به دلیل بی‌احترامی به کاروان روحانیون ایران خبر داد.

سعید اوحدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه ملاقاتی به همراه نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت با امیر مدینه داشتیم اظهار داشت: این ملاقات، ملاقات خوبی بود که در آن 2 نکته را با امیر مدینه در میان گذاشتیم، یکی اینکه برخی برخوردهای سلیقه‌ای که در فرودگاه مدینه با برخی از روحانیون عزیزمان خصوصاً کاروانی که از بیوت آیات عظام و مراجع تقلید شده بود را مطرح کردیم که چون آنها جمعی وارد فرودگاه مدینه شده بودند، یک مقدار دور از شئونات آداب مهمان‌نوازی با روحانیون ما برخورد کردند.

وی اضافه کرد: نکته دیگری که مطرح کردیم این بود که برخی قرآن های زائران را در یکی سالن‌ها گرفته بودند که این موضوع را مطرح کردیم که خود شما ترویج قرآن را تشویق می‌کنید در حالی که برخی عوامل، قرآن های زائران را می‌گیرند که وی هم خیلی برخورد مثبتی داشت و همان‌جا به مسئول دفتر خود اعلام داشت که باید پیگیری شود.

رئیس سازمان حج وزیارت ادامه داد: همین موضوع را با معاون امور حج عربستان در ملاقاتی مطرح کردیم که دستور پیگیری جدی دادتا با آن سالنی که در فرودگاه مدینه با زائر ایرانی رعایت اخلاق اسلامی را نداشته و عواملی که در آن ساعت حضور داشتند را برخورد جدی کنند.

اوحدی یادآور شد: امیدواریم این هفته ملاقات با وزیر حج عربستان انجام شود که در این ملاقات هم آخرین وضعیت را مرور می‌کنیم که زائران ما ان‌شاءالله آماده ایام تشریق شوند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon