اظهارنامه مالی لیگ برتری‌ها این هفته تکمیل می‌شود/محدودیت در نیم‌فصل برای پرسپولیس و دیگر متخلفان

اظهارنامه مالی لیگ برتری‌ها این هفته تکمیل می‌شود/محدودیت در نیم‌فصل برای پرسپولیس و دیگر متخلفان

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته بازرسی و ارزشیابی لیگ برتر فوتبال گفت: بازیکنان لیگ برتر فوتبال باید اظهارنامه مالی خود را در این هفته پر کنند.

حجت الاسلام علیرضا علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: برای «راستی‌آزمایی» بازیکنان اظهارنامه مالی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت که باید اطلاعات مالی قرارداد خود را در آن درج کنند و این اظهارنامه به امضای بالاترین مقام باشگاه خواهد رسید.

وی افزود: این اظهارنامه مالی مبنای رسیدگی به هرگونه بحث و شکایت درباره قراردادها خواهد بود و چنانچه در آینده مشخص شود بازیکنان اطلاعات غیر واقعی را در این اظهارنامه مطرح کردند با آنها برخورد انضباطی انجام خواهد شد. این اظهارنامه این هفته در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت و تکمیل می‌شود.

علیپور در مورد اینکه با آزاد اعلام شدن مهرداد پولادی و فسخ قرارداد علی دایی فاصله رقم تخلف پرسپولیس از سقف بودجه به یک میلیارد رسیده، یادآور شد: در این مورد مسئولان پرسپولیس باید به این نکته هم توجه کنند که رقم 18 میلیارد برای کل فصل بوده و حتی اگر آنها با مستندات خود به رقم سقف بودجه برسند باز هم در نقل و انتقالات نیم فصل تنها به اندازه‌ای حق جذب بازیکن دارند که از سقف قرارداد عبور نکنند.

وی ادامه داد: هر باشگاه حق جذب 6 بازیکن را در نیم فصل دارد اما پرسپولیس و دیگر باشگاه‌های متخلف باید بدانند که تنها به اندازه سقف قرارداد مجاز به جذب بازیکن هستند. طبیعی است که امکان دارد بازیکنانی هم در نیم فصل از پرسپولیس جدا شوند که به اندازه رقم قرارداد آنها دست باشگاه برای خرید بازیکن باز است. در مورد سپاهان که فعلا محرومیت از نقل و انتقال نیم فصل پابرجاست و استقلال هم اگر سریع‌تر مستنداتش را ارائه نکند با همان شرایط روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon