سجادی: پاداش رکوردشکنان بازی‌های آسیایی را هم تعیین کرده‌ایم

سجادی: پاداش رکوردشکنان بازی‌های آسیایی را هم تعیین کرده‌ایم

خبرگزاری تسنیم: معاون امور قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: پاداش قهرمانان بازی‌های آسیایی اینچئون را پیش‌یبنی کرده‌ایم و جوایز آنها مشخص است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون، نصرالله سجادی درباره میران پاداش قهرمانان کاروان ایران در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اینچئون گفت: تمام جوایز به طور کامل مشخص و تعریف شده  است. جوایز و پاداش برای ورزشکاران، مربیان و کادر اجرایی در رشته‌های انفرادی و تیمی و حتی رکوردشکنی قهرمانان تعیین شده است. 

وی درباره پاداش قهرمانان و تسهیلاتی که قرار است برای آنها تعیین شود عنوان کرد: قهرمانان بازی‌های آسیایی می‌توانند در دانشگاه‌ها ادامه تحصیل دهند و خدمت سربازی، اشتغال به کار، دریافت زمین، عضویت در صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان و همین‌طور تسهیلات المپین‌ها از جمله موارد مهمی است که در نظام‌نامه تسهیلات پاداش قهرمانی آورده شده و در صورت قهرمانی ورزشکاران‌مان این مسائل را پیش‌بینی کرده‌ایم.

به گزارش تسنیم ورزشکاران ایرانی در صورت کسب مدال طلا 150 سکه طلا پاداش خواهند گرفت. 70 سکه برای کسب مدال نقره و 40 سکه برای به دست آوردن مدال برنز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon