آسیب‌های اجتماعی شهرستان بافت رو به کاهش است


آسیب‌های اجتماعی شهرستان بافت رو به کاهش است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی شهرستان بافت رو به کاهش است،گفت: دشمن از طریق ماهواره و ابزارهای تبلیغاتی، اقدام به ترویج خشونت، مواد مخدر و بی‌بندوباری در جامعه ایران کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بافت، سردار حسین چناریان ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافت، اظهار کرد: با توجه به تلاش روزافزون دشمن برای تخریب فرهنگ، اقتصاد و غیره در ایران، قدرت ما روز به روز بیشتر و اقتدار ما با ثبات‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه نخست‌وزیر عراق در سخنرانی خود در فرانسه بیش از 70 درصد صحبت‌هایش درباره ایران بود، گفت: این نشان‌دهنده نقش کشور ایران در ثبات منطقه است و نشان می‌دهد نقش ایران در عراق انکارناپذیر است.

فرمانده نیروی انتظامی کرمان تصریح کرد: خوشبختانه در سال گذشته برخلاف تلاش بسیار دشمن برای تزلزل در انتخابات و به هم ریختن جو آرام کشور، انتخاباتی سالم و امن به دور از هر حاشیه‌ای برگزار شد.

سردار چناریان بیان کرد: موضوع فرهنگ دغدغه مقام معظم رهبری است و دشمن نیز این را می‌داند و تمام تلاش خود را برای ایجاد خدشه در فرهنگ ما با هزینه‌های زیاد به کار می‌برد.

وی گفت: دشمن از طریق ماهواره و ابزارهای تبلیغاتی، اقدام به ترویج خشونت، مواد مخدر و بی‌بندوباری در جامعه ایران کرده که این موضوعات به هیچ وجه زیبنده جمهوری اسلامی نیست.

فرمانده نیروی انتظامی کرمان افزود: در شهرستان بافت آسیب‌های اجتماعی کمتر دیده می‌شود، ولی باید تلاش شود که آسیب اجتماعی در استان و این شهرستان به حداقل برسد.

سردار چناریان با تاکید بر اینکه برخورد فیزیکی پلیس بهترین راه برای مبارزه با آسیب اجتماعی نیست، خاطرنشان کرد: کار فرهنگی بیشتر جواب می‌دهد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon