یک پیچ مترو هم «دست دوم» نیست


یک پیچ مترو هم «دست دوم» نیست

خبرگزاری تسنیم:مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه با اشاره به اظهاراتی درباره خریداری قطارهای دست دوم،‌ گفت: خداوگیلی یک پیچ مترو هم دست دوم نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هابیل درویش در مراسم بهره برداری از 88 واگن جدید مترو اظهار داشت: امروز 88 واگن دیگر به ناوگان شبکه مترو افزوده می‌شود که براین اساس بیش از 300 هزار نفر به مسافران مترو افزوده خواهد شد.امسال با توجه به تغییرات مدیریتی کارخانه واگن سازی در ساخت واگن یک رکورد خوب را تجربه کردیم به گونه‌ای که هفته‌ای یک رام قطار برای نخستین بار در سال 93 تولید شده است و تا پایان سال نیز همزمان با بهره برداری شمال خط سه 154 واگن دیگر به این خط اضافه می‌شود.

وی افزود: پروژه مترو به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی در سطح کشور و حتی منطقه محسوب می‌شود  چراکه ساخت 5 خط مترو با بیش از 200 کیلومتر در دست انجام است علاوه بر متروی تهران دو پروژه برای دولت به عنوان پروژه اقماری در حال احداث است و بیش از 8 هزار میلیارد ریال برآورد ریالی این پروژه‌هاست.

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حوه با اشاره به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس درباره دست دوم بودن برخی قطعات و قطارهای متروی تهران، گفت: بیش از 53 درصد واگن‌های ما تولید داخل است و 80 درصد باقی قطارها نیز از کشورهایی مانند سوئد، آلمان، اتریش و ژاپن و از برندهای معروف تهیه می‌شود.

وی با بیان اینکه خداوکیلی حتی یک پیچ قطارهای متروی ما دست دوم نیست، گفت: نادیده گرفتن زحمات مترو بی انصافی است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon