پلیس مجازی در محورهای جاده‌ای استان قم نصب می‌شود


پلیس مجازی در محورهای جاده‌ای استان قم نصب می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیر راهداری استان قم از اجرای عملیات نصب هفت دستگاه پلیس مجازی در نقاط حادثه خیز در محورهای جاده‌ای استان قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم، در راستای آمادگی جهت پوشش ایمنی مناسب حادثه سازترین دور سفرهای برون شهری(نیمه پایانی شهریورماه) هفت دستگاه پلیس مجازی در محورهای قم-سلفچگان، سلفچگان-ساوه، و سلفچگان-دلیجان نصب شد

اکبر سلیمیان در این باره اظهار کرد: با عنایت به هماهنگی های به عمل آمده با پلیس راه استان و در راستای ارتقاء سطح ایمنی تعداد هفت دستگاه پلیس مجازی در قالب طرح های کم هزینه و زود بازده به صورت امانی در نقاط حادثه خیز محورهای یاد شده نصب شد.

مدیر راهداری استان قم با تاکید برهماهنگی خوب دستگاههای خدمت رسان جاده ای خصوصا راهداری و پلیس راه افزود: جانمایی جهت نصب پلیس های مجازی مذکور توسط پلیس راه انجام و به سرعت با توجه به حادثه سازترین دور سفرهای برون شهری که در نیمه پایانی شهریورماه هرسال شاهد آن هستیم، نصب شد.

وی با درخواست از هموطنان عزیزی که قصد سفر دارند بر رعایت بیش از پیش نکات ایمنی جاده ای گفت: پیش از اقدام به سفر با تلفن گویای 141 که به صورت شبانه روز پاسخگوی مراجعات تلفنی است از وضعیت راههای کشور اطلاع پیدا کنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon