سجادی: نتایج تیم امید ناشی از برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال بود/ شرایط کادرفنی قابل بررسی است

سجادی: نتایج تیم امید ناشی از برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال بود/ شرایط کادرفنی قابل بررسی است

خبرگزاری تسنیم: معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان از عملکرد تیم فوتبال امید کشورمان در بازی‌های آسیایی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون، نصرالله سجادی در خصوص عملکرد تیم فوتبال امید کشورمان در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: من بازی‌های تیم امید را ندیده‌ام و در خصوص عملکرد آنها باید از آقای کفاشیان سوال کنید اما از نتایجی که گرفته شده به هیچ وجه راضی نیستم و همه از این موضوع ناراحتیم.

وی افزود: باید در خصوص تیم امید تجدید نظری اساسی صورت بگیرد و برای موفقیت این تیم و راهیابی‌اش به المپیک برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم. این شکست برای تیم فوتبال امید یک هشدار بود و باید آن را جدی بگیریم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با ابراز نارضایتی از میزبانی کره‌ای‌ها در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی درباره حضورش در سالن‌های مختلف مسابقات گفت: از امروز که مسابقات در کره‌جنوبی آغاز شده در 6 سالن حاضر شدم تا به ورزشکاران کشورمان روحیه بدهم. باید بگویم شرایط ورزشکاران ما خوب است اما میزبانی کره‌ای‌ها چندان مطلوب نیست. 

سجادی با اعلام دوباره جوایز مدال‌آوران بازی‌های آسیایی درباره جوایز مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی نیز عنوان کرد: با هماهنگی‌هایی که با خسروی‌وفا صورت گرفته براساس آیین‌نامه پاداش‌ها را پرداخت خواهیم کرد. پیش از این هم اعلام کردیم قهرمانانی که مدال طلا بگیرند 150 سکه خواهند گرفت و تعداد جوایز مدال‌آوران نقره و برنز نیز به ترتیب 70 و 40 سکه است. 

وی در پاسخ به این سوال که این جوایز چه زمانی به قهرمانان پرداخت خواهد شد، اظهار داشت: مراسم اهدای جوایز بعد از بازی‌های پاراآسیایی برگزار می‌شود و در مراسمی جوایز تمام مدال‌آوران را در سال جاری پرداخت خواهیم کرد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: تمام جوایز براساس آیین‌نامه پرداخت خواهد شد و به ورزشکاران و مربیان به گونه‌ای جوایز را اهدا می‌کنیم که هیچ‌کدام ناراضی نباشند.

سجادی در پاسخ به این سوال که آیین‌نامه ایرادی دارد یا نه، گفت: اگر آیین‌نامه ما ایراد داشته باشد باید آن را برطرف کنیم. من نمی‌گویم آیین‌نامه‌ما با ایراد روبه‌روست اما می‌گویم بهتر است در صورت داشتن ایراد آن را اصلاح کنیم.

وی درباره اینکه چرا محمود گودرزی برای بازی‌های آسیایی به کره جنوبی نرفته است گفت: بنده از طرف وزیر ورزش به اینجا آمدم و آقای گودرزی خودش بنده را به کره فرستاده تا در اینجا حضور داشته باشم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره اینکه پیش‌بینی می‌کند کاروان ایران چند مدال در این دوره از بازی‌ها کسب کند خاطرنشان کرد: من اهل پیش‌بینی نیستم اما فکر می‌کنم در مجموع کاروان ایران خوب ظاهر شود با شناختی که از ورزشکاران‌مان دارم می‌دانم که عملکرد خوبی در این دوره از بازی‌ها خواهیم داشت البته ورزشکاران و مربیان ارزیابی‌هایی داشته‌اند و برای کسب مدال قول‌هایی نیز داده‌اند.

سجادی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه صحبت‌هایش درباره تجدید نظر در فوتبال به چه معناست، اظهار داشت: منظورم از تجدیدنظر این است که ما باید یک برنامه‌ریزی بسیار درست داشته باشیم. معتقدم فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی درستی روی تیم امید نداشته و به همین دلیل چنین نتایجی کسب شد. 

وی در واکنش به این موضوع که آیا این تجدیدنظر احتمال برکناری نلو وینگادا را هم در پی خواهد داشت یا نه، گفت: در تجدیدنظر ممکن است هر اتفاقی بیفتد و وضعیت کادر فنی نیز در این شرایط قابل بررسی است.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پایان به خبرنگاران گفت: سوالات شما همیشه با فوتبال شروع می‌شود و با فوتبال نیز خاتمه می‌یابد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon