محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی جنوب شرق کرمان افتتاح می‌شود


محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی جنوب شرق کرمان افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار کرمان گفت: محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی جنوبشرق چهاردهم مهرماه امسال در کرمان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمد علی توحیدی ظهر امروز در جلسه هماهنگی افتتاح محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی جنوبشرق کرمان، اظهار کرد: محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی جنوبشرق کرمان چهاردهم مهرماه امسال در مسیر جاده کرمان-باغین افتتاح می‌شود.

فرماندار کرمان، تصریح کرد : این مکان تنها برای معرفی تولیدات و نیز تولیدکنندگان مورد استفاده قرار می‌گیرد و فعلا عرضه محصول در آن شکل نمی‌پذیرد.

توحیدی، بیان کرد: کار محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی جنوب‌شرق کرمان از سال 85 به سبب پاره‌ای مشکلات متوقف شده بود که اکنون با کمک مسئولان در حال راه‌اندازی است.

فرماندار کرمان، افزود: با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، قسمت ورودی و خروجی نمایشگاه به جاده اصلی، تعریض می‌شود تا در تردد خودروها مشکلی پیش نیاید.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با افتتاح محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی جنوب‌شرق کرمان، نمایشگاه تجهیزات ساختمانی نیز افتتاح می‌شود و تا 18 مهرماه برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon