۳۲۰۰ برنامه دفاع مقدس در پایگاه‌های مقاومت مازندران برگزار می‌شود


3200 برنامه دفاع مقدس در پایگاه‌های مقاومت مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه کربلای مازندران از برگزاری سه هزار و ۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در پایگاه های مقاومت بسیج استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرهنگ پاسدار سید قاسم هاشمی امروز در نشستی خبری اظهار کرد: 13 برنامه شاخص استانی در استان برگزار می‌شود و هر پایگاه مقاومت بسیج نیز یک  برنامه اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه گردهمایی هزار نفره با حضور همه پیشکسوتان، فرماندهان و تاثیرگذاران دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس برگزار می شود، گفت: همزمان در 20 شهر استان راهپیمایی خانوادگی انجام می‌شود و سه نمایشگاه مقایسه‌ای نیز در شهرهای چالوس رامسر و بهشهر برای آشنایی نسل 3 و 4 انقلاب و مقایسه وضعیت جنگ نرم و جنگ تحمیلی  اجرا می‌شود.

هاشمی با اشاره به لزوم اطلاع رسانی صحیح از آنچه در جنگ تحمیلی به  وقوع پیوست و تبیین آن برای جوانان خاطرنشان کرد: بررسی راهکارهای استحاله فرهنگی نیز از برنامه‌های این هفته است.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های خاطره‌گویی رزمندگانی که توان بیان مطالب را دارند، در مدارس و دانشگاه‌ها دلاورمردی‌های رزمندگان دفاع مقدس بازگو می‌شود.

هاشمی از اجرای 7 شب برنامه پاسخگویی به شبهات در جنگ تحمیلی نیز در پارک موزه دفاع مقدس استان خبر داد و تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه هایی که کمتر به آن پرداخت شده، توجه به نقش زنان و مادران در موفقیت رزمندگان بوده که همایش بانوان در 5 نقطه استان برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: مازندران از استان های شاخص کشور در ساخت مستند و تولید برنامه های فرهنگی در سطح کشور بوده و برنامه ریزی برای اکران فیلم هایی با موضوع مقاومت و دفاع مقدس در حسینیه ها و مکان هایی که جمعیت  در آنجا حضور یابد انجام شده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon