۱۲ سالن ورزشی در زنجان افتتاح می‌شود


12 سالن ورزشی در زنجان افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در زنجان گفت: ۱۲ سوله ورزشی همزمان با هفته دفاع مقدس در زنجان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، علی بیگدلی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری دستگاه های ورزشی استان  برگزار می‌شود.

وی از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در زنجان و 400 شهر کشور به طور همزمان خبر داد و گفت: 7 صبح 4 مهرماه همایش پیاده روی از میدان آزادگان به سمت سینما رو باز گاوازنگ برگزار می‌شود و شرکت کنندگان باید یک مسیر 3 کیلومتری را بپیمایند.

بیگدلی با اشاره به همکاری شهرداری در اجرای همایش پیاده روی ابراز کرد:  15 دستگاه اتوبوس برای انتقال علاقه‌مندان به محل برگزاری همایش در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ارزش 200 میلیون ریالی جوایز اهدایی در این همایش عنوان کرد: 30 دستگاه دوچرخه، 30 عدد کارت اعتباری 50 تا 100 هزار تومانی، 3 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات از جمله جوایزی است که به قید قرعه به شرکنندگان در همایش اهدا می‌شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: برای کودکان زیر 12 سال شرکت کننده  در این پیاده روی قرعه کشی جداگانه‌ای با جوایز ویژه نظیر اسباب بازی کودکان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تعداد سالن‌های ورزشی موجود در استان ابراز کرد: در حال حاضر 51 سالن ورزشی در استان وجود دارد و همزمان با هفته دفاع مقدس 12 سوله ورزشی دیگر نیز در استان افتتاح می‌شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: 4 باب از سالن‌های ورزشی ذکر شده در شهرستان‌های قیدار، خرمدره، طارم و ایجرود به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام‌/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon