برگزاری جشن پایان عملیات برق‌رسانی به روستاهای بالای ۱۰ خانوار در استان کرمان


برگزاری جشن پایان عملیات برق‌رسانی به روستاهای بالای 10 خانوار در استان کرمان

خبرگزاری تسنیم: مشاور مدیرعامل توانیر و مجری برق روستایی کشور،گفت:جشن پایان برقرسانی به روستاهای بالای ۱۰ خانوار و حتی کمتر تا ۳ ماه آینده در استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیرجان، ولی‌الدین مصلحتی ظهر امروز در مراسم برقرسانی به 11روستای شهرستان سیرجان، اظهار کرد: عملیات برقرسانی به این 11 روستا توسط برق جنوب استان کرمان با هزینه 10 میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

مشاور مدیرعامل توانیر و مجری برق روستایی کشور، افزود: امیدواریم به‌زودی جشن برقرسانی به روستاهای بالای 10 خانوار و یا کمتر از آن در شهرستان سیرجان و استان کرمان برگزار شود.

وی از اتمام طرح برق‌رسانی به 90 روستای بالای 10 خانوار در سطح استان کرمان تا 3 ماه آینده خبرداد و گفت: این روستاها که بالغ بر 900 خانوار جمعیت دارند، توسط شرکت توزیع برق جنوب استان با هزینه 80 میلیارد ریال به اتمام می‌رسند.

مصلحتی، بیان کرد: جشن پایان برق‌رسانی به روستاهای بالای 10 خانوار و حتی کمتر از آن تا 3 ماه آینده در استان کرمان برگزار می‌شود.

روستاهای بالای 7 خانوار شهرستان‌های سیرجان و بردسیر برق‌رسانی می‌شوند

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین گفت: روستاهایی که در این منطقه در آمار سال 1390 سرشماری کمتر از 10 خانوار را داشتند، امروز آمار آنها به 10 خانوار رسید و به آنها نیز برق‌رسانی شد.

شهباز حسن‌پور بر آمار دقیق از سرشماری کشاورزی تاکید و خاطرنشان کرد: با اختصاص 20 میلیارد ریال برای شهرستان سیرجان و 10 میلیارد برای شهرستان بردسیر روستاهای بالای 7 خانوار در این دو شهرستان نیز تا پایان امسال برق‌رسانی می‌شوند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon